• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage trippel

Norken

Panerai
2-Faktor
Dagens trippel i hemsnickrad klocklåda.
image.jpg
 

Exxet

Rolex
Ok då. Ska vara ärlig, den är tyvärr landetsnickrad. Om den går sönder så ska jag säkerställa att den blir hemlagad och absolut inte kiosklagad.
Landetsnickrad?? och hoppas du inte tog illa upp av min lite fräna kommentar, läste att den hade visst varit din Mors, gillar verkligen när man gör något eget, återanvändning kan man väl kalla det för, är det Masurbjörk i faneret? kuddarna blev väldigt bra. Håller på med en låda själv just nu.
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Landetsnickrad?? och hoppas du inte tog illa upp av min lite fräna kommentar, läste att den hade visst varit din Mors, gillar verkligen när man gör något eget, återanvändning kan man väl kalla det för, är det Masurbjörk i faneret? kuddarna blev väldigt bra. Håller på med en låda själv just nu.
Tog verkligen inte illa upp :) landetsnickrad menade jag då jag inte snickrade ihop lådan hemma utan på landet (hemmasnickrad vs. landetsnickrad). Sen har du ju en poäng i att själva lådan är någon skickligare än jag som gjort men innanmätet är ihopsnickrad av mig. Vet faktiskt inte om det är masurbjörk, kan vara? Gillar att det är lite levande och inte perfekt.
ACAA459D-6F2A-4CCA-92AC-9F31759E1F2B.jpeg
För mig är känns det lite extra då jag som sagt fått asken av min mamma som jag ärvde klockintresset från. Tyvärr har hon alzheimers nu men klockan (klockorna) glömmer hon aldrig sätta på sig på boendet.

Sorry alla för väldigt OT :)
 

Pictor

Audemars
Tog verkligen inte illa upp :) landetsnickrad menade jag då jag inte snickrade ihop lådan hemma utan på landet (hemmasnickrad vs. landetsnickrad). Sen har du ju en poäng i att själva lådan är någon skickligare än jag som gjort men innanmätet är ihopsnickrad av mig. Vet faktiskt inte om det är masurbjörk, kan vara? Gillar att det är lite levande och inte perfekt.
ACAA459D-6F2A-4CCA-92AC-9F31759E1F2B.jpeg
För mig är känns det lite extra då jag som sagt fått asken av min mamma som jag ärvde klockintresset från. Tyvärr har hon alzheimers nu men klockan (klockorna) glömmer hon aldrig sätta på sig på boendet.

Sorry alla för väldigt OT :)
Mycket vackert! Masurbjörkens abstrakta skönhet.
 
Topp