• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vintage trippel

Gnomon

Cartier
Anar vissa strukturer...
1FC234DA-CB58-4F77-8803-F6D7C900D5DE.jpeg
 

Fadershan

Patek
Din Tissot med svart tavla är verkligen läcker 😋 De andra är ju också fina men det är någonting speciellt med svarta tavlor…
Tack! Jadu smaken, baken å allt det där. Svart å orange/gul lume är ju ett beprövat koncept såklart! Är förvisso mer stolt över de andra två referenserna och ska jag rangordna gillar jag bumpern (till vä) mest men kanske för att den är så himla svår att hitta. De båda automatiska har oxå roligare signerade kronor. Men ja svart är svårt att inte gilla :)
 

240snusit

Panerai
I förhållande till storlek är det väldigt mycket asgrymhet per millimeter i dom där!
Tack så hemskt mycket! 😄 Ja, de är alla 24mm av ren och skär kärlek, och de går alla ganska vintagebra också vilket är kul. Nästa Borgelboett för mig vill jag ska bli en Mido Multifort Superautomatic av något slag, och då ska jag försöka skaffa ett GF BoR till den.
 
Topp