Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! passar bra till tre udda Alfa Romeo.Tre udda kronografer
![]()
Tre udda kronografer
![]()
Länken finns med och är speciellJust en sån El Primero skulle jag vilja få klämma på någon gång, känns lockande av någon anledning...
Ny i lådan? Hur känns den? Med originallänk? Länken är ju ganska speciell också...
Rätt mycket Panerai över Eternan!Väldigt nöjd med denna trio. Tycker de kompletterar varandra fint.
![]()
![]()
![]()
Jaeger Omega Eterna
Vad har ni för alternativa trios?
Väldigt bra trippel!40-42mm vintagetrippel på bagageband/tygsnoddar:
Seiko 6105-8119
Lemania TG195
O&W 24h Aviation
![]()
Fin trio! Riktigt härlig patina på gubbklockanInte så häftig jämfört med många andra tripplar i denna tråd men härlig bredd måste jag ändå säga
![]()
Zenith port royal quartz
![]()
Omega gubbklocka
![]()
Speedy 145.022
![]()
Tror att alla kvalar in som vintage men tar inte gift på det...
Tack! Ja den gillar jag också skarptFin trio! Riktigt härlig patina på gubbklockan![]()
Hat två bra tripplar just nu och bjuder på en julstjärna som bonus...
![]()
Jäklar! Jag vill också ha en sån julstjärnaHat två bra tripplar just nu och bjuder på en julstjärna som bonus...
![]()

Klockmys!GTG för oss glada amatörer, @David Paul @CarlTorkel. Enicar DayDate, Déesse Chrono och Zodiac Seawolf. Å bira. Det blev ju liksom en liten trippel!
![]()
Men eller hur! Blev lite skön bredd. Tack för uppskattningen!Klockmys!Skönt varierad trio!
öööh det var inte dåligt.Hat två bra tripplar just nu och bjuder på en julstjärna som bonus...
![]()
Den där Doxajäveln minsann! Grym på BoR.Trippeln som det ser ut nu. Känns som det saknas en svarttavlad tisdagsdinka bara, en kronograf kanske...
![]()