PerS
Basic
Blev det ett lyft ljudmässigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev det ett lyft ljudmässigt?
Ett STORT lyft!!! Nä, som jag skrev så gillar jag utseendet, men de tekniska lösningarna lockade åxå! Att byta är alltid kul men REGA är en grym spelare och den levererar alltid!Blev det ett lyft ljudmässigt?
Både Audio-Technica och ProJect har spelare med BT, så det kanske kan vara nåt att börja kolla påOm man vill starta lyssna på sin mammas gamla motown-vinyler utan att behöva köpa B&W-högtalare och för och slutsteg.
Hur går jag till väga då tro, jag har en Soundbar som kan hantera BT, hur bra låter egentligen ljudet digitalt om man bara vill köpa en "hyfsad" skivspelare för att känna in om detta var något att fortsätta med så att säga, hoppas ni förstår vad jag menar, är väldigt novis på LP-fronten (men inte på teknik i allmänhet)
Tackar på förhand!