• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

virrooo

Andra gången jag köpt av @virrooo. Första gången en klocka och denna gången ett Omegaspänne. I stort som smått är denna kille en riktig Good guy. / Airman

Ny medlem och gjorde mitt först klockköp med Virrooo, en äldre Omega. Gott bemötande och mycket hjälpsam, snabb att svara på frågor och snabb leverans.

Ny medlem och gjorde mitt först klockköp med Virrooo, en Sjöö Sandström UTC Extreme 2
Gott bemötande och mycket hjälpsam, snabb att svara på frågor och snabb leverans.
Hjälpsam och trevlig på alla sätt.
En given Good Guy !
/ Karl

Har bytt och sålt lite vintage, ungefär som att göra affär med en bra polare. Inga problem med andra ord :)

Köpt klocka F2F. Snabbt, smidigt och mycket trevligt klocksnack. 100% goodguy. Handlar gärna igen.

Köpte ett vintage Tropic av mister @virrooo Tillmötesgående och trevlig, rapp i kommunikationen och snabb till posten. Skulle inte tveka att göra affär igen. 100 % GG.

Efter ”förhandling” under sju månader fick jag till slut nöjet att köpa en tank från Lip.

Mycket trevligt. Kan varmt rekommendera virrooo!

Köpt en fin Nivada Antarctic av @virrooo. Klockan var i förväntat skick och funktion. Mycket trevlig i kommunikation, snabbt skickat trots besvärliga omständigheter som ingen kunde råda över. Skulle gärna göra fler affärer framledes, definitivt GG!

Köpt ett vintage Isofrane av @virrooo. Helt enligt beskrivning och trevlig att göra affär med, 100% GG😃

Tillbaka
Topp