Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ååååhhh....I miss u....
Fina 34 mm i tråden, här fyller jag på med mina.
Rolex AirKing Ref 5500 år 74
![]()
Rolex Oysterdate Ref 6694 år 73
![]()
Rolex Oysterdate Ref 6694 år 79
![]()
Rolex Oysterdate år 77
![]()
http://i1366.photobucket.com/albums/r773/rogerlyden/IMG_24091_zps2987593d.jpgKul att följa tråden, särskilt när någon inte trodde att det fanns mod nog hos KS:arna.... Det blev ju en riktigt trevlig tråd som antagligen inte slutar här... kom igen!
Har bara en och den är 31mm. Daviden, vad snyggt KS loggan cirkulerade - det är detaljerna som gör det!
![]()
![]()
![]()
Här kommer en bild på skönheten Donkii...Den här tråden kom ju lägligtKanske var det som gjorde att min Air-King i säljes avdelningen helt plötsligt blev hett villebråd, 5 mess inom 30min. Dock såld nu iofs och påväg till sin nye ägare.
Otroligt vackra klockor ni har allihop! Bara att gratulera till dessa enormt fina samlingar ni sitter med.![]()
Njaa det f i n n s fina 47or men en Air King är mkt smakfull samtidigt som den har tung DNA.Den här tråden visar att ~35mm är lagom för en klocka och att alla dessa 45mm+ bara ser förjäkliga ut.
CharlieSocks varför postar du inte? Du har ju den finaste klockan i denna kategori![]()
Orkar ju inte släpa fram kameran
Fuskar och postar den här igen då...
(ursäkta 36an)
Här en 6084 med en kompis på samma tema
![]()
OK! En Tudor till! Men det är rätt mycket rolledetaljer på den!
![]()
Här en 6084 med en kompis på samma tema
Äntligen en passande tråd för min första post!
Oj. Pang! Den var fin, riktigt fin!! Hur gammal är den?