Dags att bumpa tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med.Dags att bumpa tråden
![]()
Stenhård! Vad heter modellen och hur gammal är den?
Jag gillar verkligen den färggranna Swatchen, ser att den går för relativt höga priser på eBay.Mina kronosar
Tropic Zenith El Primero A384
Gallet Multichron 45 med blånade visare
Och två skräpklockor jag tyvärr gillar...
![]()
![]()
Råkar ha två sådana så dra ett pm om du behöver enJag gillar verkligen den färggranna Swatchen, ser att den går för relativt höga priser på eBay.
Kul att bryta med ibland.
Den där gillar jag skarpt!! Berätta gärna mer om vad det är för klocka.....En av mina två rysskronografer, dagens klocka!
![]()
Kul, det är en favorit! Det är en "limiterad" (1000 ex) Poljot Strela 38mm med verket 31681 (3133), i samanhanget modern med sina 10 någonting år på nacken, i min ägo sen ny.Den där gillar jag skarpt!! Berätta gärna mer om vad det är för klocka.....
Riktigt cool!! Men alla 38orna verkar ju tyvärr slutsålda....Kul, det är en favorit! Det är en "limiterad" (1000 ex) Poljot Strela 38mm med verket 31681 (3133), i samanhanget modern med sina 10 någonting år på nacken, i min ägo sen ny.
Finns flera versioner t ex hos poljot24.de. Drömen är ju en ursprunglig version med 3017 verk. Görs idag även med kinesiska seagull st19, inte lika kul som de ryska verken men billigare.
https://strela-watch.de/company/strela-history/