• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Burnman

Audemars
2-Faktor
Helvettes satans skit hade glömt att 390 existerade .........
Den finns, och bra är den också
2CECCC92-DE97-41DC-8CD6-2BE5977A8E68.jpeg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Visst så sticker guldvisarna ut jämfört mot tavlan. Jag hade en farhåga att kontrasterna skulle bli för små.

Skall se om jag får ork att börja ta lite kort med riktiga kameran

1000-bitars pussel
40D6F1D6-ACCC-4C9C-93A5-C96C3CE90E1C.jpeg



D95561F8-E62A-44F3-B819-407BA5FE75F7.jpeg
Riktigt snygg den där👌🏻
Men är jag den enda som tycker det är lite märkligt att man på jubileumklockans tavla har med luminors ”kronskydd” (eller vad det heter) på en radomir som saknar just detta kronskydd?!? Jag missar säkert något helt uppenbart men skyller det då på att jag endast varit paneraiägare lite drygt en vecka.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Riktigt snygg den där👌🏻
Men är jag den enda som tycker det är lite märkligt att man på jubileumklockans tavla har med luminors ”kronskydd” (eller vad det heter) på en radomir som saknar just detta kronskydd?!? Jag missar säkert något helt uppenbart men skyller det då på att jag endast varit paneraiägare lite drygt en vecka.
Klockan är framtagen tillsammans med paneristi.com för deras 20-års Jubileum. Symbolen som de använder har kronskydd

1611405320955.png
 
Senast ändrad:
Topp