Det där gick över mitt huvud.Han är för upptagen med videoredigering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där gick över mitt huvud.Han är för upptagen med videoredigering
Mycket fin, grattis
Haha fan.. lägger uppenbarligen upp för lite bilderStort grattis!
My bad, grattis i efterskott dåHaha fan.. lägger uppenbarligen upp för lite bildertack, men har haft den ett tag! Dock har jag en ny panna på ingång
![]()
Tror han håller på mycket med videoredigering generelltDet där gick över mitt huvud.
Bra klocka ju. Förtjänar ett grattis. Grattis till nya också, den är också svinbra!Haha fan.. lägger uppenbarligen upp för lite bildertack, men har haft den ett tag! Dock har jag en ny panna på ingång
![]()
Ja, det var ett foto. Jag väntar på fler. I olika vinklar. Utomhus, inomhus, i bilen, etc.
Absolut, fattade att du menade den nya. Tack så mktBra klocka ju. Förtjänar ett grattis. Grattis till nya också, den är också svinbra!
på toa?Ja, det var ett foto. Jag väntar på fler. I olika vinklar. Utomhus, inomhus, i bilen, etc.![]()
Jag hade förträngt och glömt tidigare alster ...på toa?
Är det @azcii s gamla?
KorrektÄr det @azcii s gamla?
Gratulerar!Korrekt
Mycket bra! 995 är bland det absolut bästa Rad 1940 har att erbjuda!
Grattis, den klockan tog jag oskulden på, riktigt skön