• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

422 på skridskotur på havet - inte helt vanligt på mina breddgrader
2F1E560F-1880-443E-9E13-D5A9CA33C963.jpeg

Lite vobbande såhär på en tisdag. Nolltolerans på förskolan i dessa tider (vilket man helt enkelt får acceptera) så jag är hemma med en riktigt pigg och energisk 3,5-åring. Hon nös tre ggr imorse och minimalt snorig. Vilket är standard med -13c ute. Men då får jag och fröken lite kvalitetstid tillsammans, för det går sådär med knegandet 🤗
C38C36BB-11CE-4999-A2FC-682576B5147A.jpeg

Pam390

Lite vobbande såhär på en tisdag. Nolltolerans på förskolan i dessa tider (vilket man helt enkelt får acceptera) så jag är hemma med en riktigt pigg och energisk 3,5-åring. Hon nös tre ggr imorse och minimalt snorig. Vilket är standard med -13c ute. Men då får jag och fröken lite kvalitetstid tillsammans, för det går sådär med knegandet 🤗
C38C36BB-11CE-4999-A2FC-682576B5147A.jpeg

Pam390
På vår förskola lättade de liiiite på det hela och boooom, hela förskolan är stängd i 2 och en halv vecka, all personal har konstaterad corona, många föräldrar också, och ungefär 60-70% av barnen mer eller mindre sjuka. Vi har klarat oss i vår familj, tror jag, om det inte var helt asymptomatiskt, men jag isolerar mig. Så, jag är för nolltolerans. :)

Tur att vi har bra underhållning hemma också.
IMG_9581.jpeg

På vår förskola lättade de liiiite på det hela och boooom, hela förskolan är stängd i 2 och en halv vecka, all personal har konstaterad corona, många föräldrar också, och ungefär 60-70% av barnen mer eller mindre sjuka. Vi har klarat oss i vår familj, tror jag, om det inte var helt asymptomatiskt, men jag isolerar mig. Så, jag är för nolltolerans. :)

Tur att vi har bra underhållning hemma också.
IMG_9581.jpeg
Det är klart ungarna ska vara hemma om de är sjuka, rådande pandemi eller inte! Men t.o.m fröken ursäktade sig med att de ringt då hon inte ens är märkbart sjuk. Hon förklarade att hon tidigare nyst och snorat men när jag kom var det som bortblåst. Men är det nolltolerans så är det! Gör mig absolut ingenting. Inget vidare om utfallet blir som hos er. Nu testar man ju inte småbarn hursomhelst men jag tror ändå mina kottar har antikroppar. Både jag och frugan hade konstaterad covid-19 i somras och så sent som precis innan jul hade vi våra antikroppar kvar. Så det mest troliga är att kidsen också bildat då de definitivt var utsatta för viruset när jag och frugan hade det.

Men det gör mig ingenting att hon är hemma då jag i mångt och mycket kan jobba hemifrån. Och som du säger är det faktiskt rätt roande att vara hemma med kidsen. Blir inte så ofta det bara är jag och lillfröken tillsammans heller. Storebror brukar alltid vara med annars men då han är kärnfrisk och det är skolplikt så är han i skolan.

Är faktiskt rätt mysigt det här så jag trivs mycket bra med tillvaron just nu

Själv är jag på Vällingby simhall med sonen, fick lite stänk på 372:an i duschen. Tur att jag drog på gummit. #almostdiving #closeenough

första gången efter jul var det kaos här pga konstiga riktlinjer för distansering. Det var aldrig några problem förr, men när de försökte något nytt var det omöjligt att hålla distans.. så nästa gång var det som vanligt igen.

CB196B11-ACB0-4790-BE88-231CFD0BF8E9.jpeg

Själv är jag på Vällingby simhall med sonen, fick lite stänk på 372:an i duschen. Tur att jag drog på gummit. #almostdiving #closeenough

första gången efter jul var det kaos här pga konstiga riktlinjer för distansering. Det var aldrig några problem förr, men när de försökte något nytt var det omöjligt att hålla distans.. så nästa gång var det som vanligt igen.

CB196B11-ACB0-4790-BE88-231CFD0BF8E9.jpeg
Jag skulle vara försiktig med att fotografera i en allmän dusch!😆

Tillbaka
Topp