24 i skogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert, men visualisera en färgglad sleeve till den där. SatanPAM127 "Fiddy"
![]()
Inte min grej, men håller med om att det kan vara snyggt på vissa. Med andra ord - Kör !Vackert, men visualisera en färgglad sleeve till den där. Satan![]()
Jag tror jag måste vara mycket emot. Något som stör mig är att då hamnar klockan inte i första hand på armen. Det blir för mycket, och stökigt, i sinnesbilden. Jag såg dock någon snygg tjej med en sleeve på höger och en cool klocka på vänster, det funkade. Dock är inte @peterc en snygg tjej. Vad jag vet.Inte min grej, men håller med om att det kan vara snyggt på vissa. Med andra ord - Kör !![]()
Inte min grej, men håller med om att det kan vara snyggt på vissa. Med andra ord - Kör !![]()
Jag är inte där riktigt, har noll tatueringar och har aldrig haft ngn dragning till det så jag tror inte det är dags att sätta igång när man passerat mittlinjen. Och om jag skulle gå loss på samma sätt där som med flippandet så undrar jag hur det skulle slutaJag tror jag måste vara mycket emot. Något som stör mig är att då hamnar klockan inte i första hand på armen. Det blir för mycket, och stökigt, i sinnesbilden. Jag såg dock någon snygg tjej med en sleeve på höger och en cool klocka på vänster, det funkade. Dock är inte @peterc en snygg tjej. Vad jag vet.
Det finns ju alltid strumpsleevealternativetJag är inte där riktigt, har noll tatueringar och har aldrig haft ngn dragning till det så jag tror inte det är dags att sätta igång när man passerat mittlinjen. Och om jag skulle gå loss på samma sätt där som med flippandet så undrar jag hur det skulle slutaMen gillar skarpt kombon med klockor på bild.
#alltidvaritförfegförattprova
Påminner mig om när jag hade såna där gnuggisar / engångstatueringar på armen under några fester i rad och folk var framme och gnuggade bort dem typ. Sen var det en fest senare då de totalt misslyckades med att gnugga bort.Det finns ju alltid strumpsleevealternativet
![]()
Härligt! Välkommen in i värmen![]()
Panna-ägare sedan drygt en månad tillbaka och fram tills nu har jag bara haft tillgång till ett band. Det har känts lite enformigt måste jag säga, halva grejen är väl att byta nästan sjukligt ofta?
Nu har jag iaf äntligen lite alternativ att röra mig med och kvällens outfit blev ett vintage olive 2.0![]()
Jag är inte där riktigt, har noll tatueringar och har aldrig haft ngn dragning till det så jag tror inte det är dags att sätta igång när man passerat mittlinjen. Och om jag skulle gå loss på samma sätt där som med flippandet så undrar jag hur det skulle slutaMen gillar skarpt kombon med klockor på bild.
#alltidvaritförfegförattprova
Grattis och välkommen! @oddface löser bandbristen.![]()
Panna-ägare sedan drygt en månad tillbaka och fram tills nu har jag bara haft tillgång till ett band. Det har känts lite enformigt måste jag säga, halva grejen är väl att byta nästan sjukligt ofta?
Nu har jag iaf äntligen lite alternativ att röra mig med och kvällens outfit blev ett vintage olive 2.0![]()
Den hade du lyckats få ljus. Index är ju ecruAlltid så bra!
![]()
Kul att du frågade för jag blev sjukt nöjd med bildenDen hade du lyckats få ljus. Index är ju ecruHur fotar du de där?
Snyggt! Vad är det där för band?
Tack!Snyggt! Vad är det där för band?