• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

127

20210531203716_IMG_8029-01-01.jpeg

Om du vaknar en dag och känner ett starkt behov av att sälja den där till underpris så hör av dig.
Haha det kommer förmodligen aldrig hända. Besökte Nymans igår för att kontrollera hur klockan mår. Den höll tiden bra och de sa att det inte finns något servicebehov. Klarade trycktesten också , så nu funderar jag på att köpa ett 26/22 OEM gummi i blått eller brunt till den (ej accordion) och bada med den i sommar :)

Haha det kommer förmodligen aldrig hända. Besökte Nymans igår för att kontrollera hur klockan mår. Den höll tiden bra och de sa att det inte finns något servicebehov. Klarade trycktesten också , så nu funderar jag på att köpa ett 26/22 OEM gummi i blått eller brunt till den (ej accordion) och bada med den i sommar :)

Brunt!

Jag skulle satsa på det bruna, kommer funka 100 på 382 också 👌

Det följer väl med ett brunt gummi till dessa tre? Rätta mig gärna om jag har fel :)
Det kanske det gör. Jag blev bara paff över att det skulle göra det, men Panerai har mer konstiga färgkombinationer för sig såklart. Jag personligen skulle inte sätta ett brunt gummi på den här 654:an exempelvis...
1622621367631.png

Det kanske det gör. Jag blev bara paff över att det skulle göra det, men Panerai har mer konstiga färgkombinationer för sig såklart. Jag personligen skulle inte sätta ett brunt gummi på den här 654:an exempelvis...
1622621367631.png
Jag skulle sätta brunt på den alla dar i veckan... Faktist den enda färg jag kan tänka mig på den (gummi) el svart. Många kanske skulle tycka blått men för mig skulle det vara Kalle anka 😎😎

Tillbaka
Topp