Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förbannat vad den är bra!
Suget efter Panna stiger för varje dag.. Nån dag så.Fiddyspam
![]()
![]()
Klart du ska ha en panna!Suget efter Panna stiger för varje dag.. Nån dag så.
Om du vaknar en dag och känner ett starkt behov av att sälja den där till underpris så hör av dig.Fiddyspam
![]()
![]()
Det här är den 4e Fiddyn till salu på kort tid i Sverige, du kommer inte hitta billigare i lika bra och komplett skick i närheten.Om du vaknar en dag och känner ett starkt behov av att sälja den där till underpris så hör av dig.
Nä, jag vet. Den är verkligen fantastisk!Det här är den 4e Fiddyn till salu på kort tid i Sverige, du kommer inte hitta billigare i lika bra och komplett skick i närheten.
Haha det kommer förmodligen aldrig hända. Besökte Nymans igår för att kontrollera hur klockan mår. Den höll tiden bra och de sa att det inte finns något servicebehov. Klarade trycktesten också , så nu funderar jag på att köpa ett 26/22 OEM gummi i blått eller brunt till den (ej accordion) och bada med den i sommarOm du vaknar en dag och känner ett starkt behov av att sälja den där till underpris så hör av dig.
Haha det kommer förmodligen aldrig hända. Besökte Nymans igår för att kontrollera hur klockan mår. Den höll tiden bra och de sa att det inte finns något servicebehov. Klarade trycktesten också , så nu funderar jag på att köpa ett 26/22 OEM gummi i blått eller brunt till den (ej accordion) och bada med den i sommar![]()
Jag skulle satsa på det bruna, kommer funka 100 på 382 ocksåHaha det kommer förmodligen aldrig hända. Besökte Nymans igår för att kontrollera hur klockan mår. Den höll tiden bra och de sa att det inte finns något servicebehov. Klarade trycktesten också , så nu funderar jag på att köpa ett 26/22 OEM gummi i blått eller brunt till den (ej accordion) och bada med den i sommar![]()
Vet någon om det bruna OEM gummibandet har levererats med någon klocka förutom 911an? Alltså default dåJag skulle satsa på det bruna, kommer funka 100 på 382 också![]()
562 och 564 kom med brunt, känner inte till någon 47aVet någon om det bruna OEM gummibandet har levererats med någon klocka förutom 911an? Alltså default då
DetNä, jag vet. Den är verkligen fantastisk!
Tyvärr är det ju fler som tycker det så att hitta dem till Galne Gunnar-priser är lite utav en utmaning![]()
För att som har bruna tavlor såklart. Men hur vit du det? Du har väl inte ägt någon av dom? Imponerad av kunskapen562 och 564 kom med brunt, känner inte till någon 47a
Felciterade som vanligtDet
För att som har bruna tavlor såklart. Men hur vit du det? Du har väl inte ägt någon av dom? Imponerad av kunskapen
Har haft 564Det
För att som har bruna tavlor såklart. Men hur vit du det? Du har väl inte ägt någon av dom? Imponerad av kunskapen
652, 653 och 654Vet någon om det bruna OEM gummibandet har levererats med någon klocka förutom 911an? Alltså default då
Du skojar, gissar jag?652, 653 och 654![]()
Det följer väl med ett brunt gummi till dessa tre? Rätta mig gärna om jag har felDu skojar, gissar jag?
Jag skulle satsa på det bruna, kommer funka 100 på 382 också![]()
Det kanske det gör. Jag blev bara paff över att det skulle göra det, men Panerai har mer konstiga färgkombinationer för sig såklart. Jag personligen skulle inte sätta ett brunt gummi på den här 654:an exempelvis...Det följer väl med ett brunt gummi till dessa tre? Rätta mig gärna om jag har fel![]()
Jag skulle sätta brunt på den alla dar i veckan... Faktist den enda färg jag kan tänka mig på den (gummi) el svart. Många kanske skulle tycka blått men för mig skulle det vara Kalle ankaDet kanske det gör. Jag blev bara paff över att det skulle göra det, men Panerai har mer konstiga färgkombinationer för sig såklart. Jag personligen skulle inte sätta ett brunt gummi på den här 654:an exempelvis...
![]()
Okej. Check.Jag skulle sätta brunt på den alla dar i veckan... Faktist den enda färg jag kan tänka mig på den (gummi) el svart. Många kanske skulle tycka blått men för mig skulle det vara Kalle anka![]()