Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt grovt canvas. Super snyggt
Snyggt band. Var har du köpt det ?Skål på er,![]()
Underbar klocka
Tack, https://www.horusstraps.com/Snyggt band. Var har du köpt det ?
Underbar patina - av väder o vind naturligt?
Japp, endast naturligtUnderbar patina - av väder o vind naturligt?
Japp, endast naturligt![]()
Sköna byxor på jobbet!Deskdiving hemifrån! Jobbat 20 månader hemifrån nu. Börjar bli ganska tråkigt
![]()
Sköna byxor på jobbet!
Är det här en Horus rubber strap på bilden? Funderar själv att skaffa ett gummi till min Venti och den här kombon ser pigg o fresh ut
Är ett Amazon-strap köpte 3 för runt 300krÄr det här en Horus rubber strap på bilden? Funderar själv att skaffa ett gummi till min Venti och den här kombon ser pigg o fresh ut![]()
Endast det bästa…..Är ett Amazon-strap köpte 3 för runt 300kr
Vinband Watch Strap Replacement Rubber Watch Band - 20mm, 22mm, 24mm, 26mm Silicon Watch Bracelet with Brushed Stainless Steel Pre-V Buckle for Panerai (26mm, Yellow) : Amazon.co.uk: Watches
Shop Vinband Watch Strap Replacement Rubber Watch Band - 20mm, 22mm, 24mm, 26mm Silicon Watch Bracelet with Brushed Stainless Steel Pre-V Buckle for Panerai (26mm, Yellow) ✓ free delivery ✓ free returns on eligible orders.www.amazon.co.uk
Endast det bästa…..
Endast det bästa…..
Gummi som gummi tänker jag if you know what I mean.....mazik spar för bilhobbyn
Landsail på bilen?Gummi som gummi tänker jag if you know what I mean.....
Jag dör inte av att det inte står Horus på ett gummiarmband men Landsail kan bokstavligen leda till dödenLandsail på bilen?
Horus har ju det kanske snyggaste bandet någonsin.Jag dör inte av att det inte står Horus på ett gummiarmband men Landsail kan bokstavligen leda till döden
På samma sätt som att alla mina t-shirts är ifrån H&M vissa saker är inte värt att lägga pengar på
Jag dör inte av att det inte står Horus på ett gummiarmband men Landsail kan bokstavligen leda till döden
På samma sätt som att alla mina t-shirts är ifrån H&M vissa saker är inte värt att lägga pengar på
Håller med! Spann bara vidare på gummi som gummi, det stämmer inte alltid. På bilen och hrum andra ställen vill man ha kvalitetGummi som gummi tänker jag if you know what I mean.....