Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt
Stort grattis!
Ja den känna verkligen helrätt och måste säga detsamma om 587an för dig. Och tack för ännu ett trevligt möteSnyggtoch grattis till en panna som verkligen känns som gjord för dig
och skoj att den stannar i stan
![]()
Tackar!Stort grattis!
Grattis till dig! ...och grattis till oss som får se fler grymma bilder på den framöver
Tack. ska gå och ta en titt.Är ett Amazon-strap köpte 3 för runt 300kr
Vinband Watch Strap Replacement Rubber Watch Band - 20mm, 22mm, 24mm, 26mm Silicon Watch Bracelet with Brushed Stainless Steel Pre-V Buckle for Panerai (26mm, Yellow) : Amazon.co.uk: Watches
Shop Vinband Watch Strap Replacement Rubber Watch Band - 20mm, 22mm, 24mm, 26mm Silicon Watch Bracelet with Brushed Stainless Steel Pre-V Buckle for Panerai (26mm, Yellow) ✓ free delivery ✓ free returns on eligible orders.www.amazon.co.uk
Så jäkla bra !
Excellent!!
Grattis! Den är verkligen bad ass
Satan vad bra den är! Bra att du har det bra! Inte sett till dig på ett tag.![]()
Vet inte hur ni har det men jag har tagit plats på en solvarm klippa i Lysekil. Aldrig varit i Lysekil, riktigt trevligt faktiskt och vädret oväntat bra. Igår satt jag på NH5 i norra hamnen och käkade middag. Grymt bra mat och utsikten är magnifik, det får man inte missa om man åker hit. Be om ett bord på deras övre terass så njuter man av solnedgången.
Kommer ihåg den väntan. För mig sammanföll den där perioden med Grenfell-branden i London. Kunde inte flytta från lägenheten snabbt nog..Piffar till lägenheten inför fotografering, längtar tills vi får komma in i nya huset..![]()
Menar du att du bodde i grenfell 2017!? Shit!Kommer ihåg den väntan. För mig sammanföll den där perioden med Grenfell-branden i London. Kunde inte flytta från lägenheten snabbt nog..
Haha, Nej nej. Men jag bodde på 7:e våningen i utan nån brandstege. Det skapade viss ångest även om mitt hus naturligtvis inte var likt Grenfell på något vis.Menar du att du bodde i grenfell 2017!? Shit!
Puh, tänkte väl! Haha. Förstår! Vi bor högst upp i huset…Haha, Nej nej. Men jag bodde på 7:e våningen i utan nån brandstege. Det skapade viss ångest även om mitt hus naturligtvis inte var likt Grenfell på något vis.

Snyggt! Grattis!![]()
![]()
![]()
Riktigt bra, grattis! Grym bild också![]()
Grattis till dig! ...och grattis till oss som får se fler grymma bilder på den framöver![]()
Så jäkla bra !
Excellent!!
Molto bene!![]()
Tack alla! Längtar efter att få slita lite på PVD så den blir ännu coolareGrattis! Den är verkligen bad ass![]()
Den där växer verkligen efter att jag sett dina bilder, ser ut att ha platt plexi. Google säger att den bara är 13,9mm kan det stämma?