• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

2021_0810_19531000.jpg

Är ett Amazon-strap köpte 3 för runt 300kr :)

Tack. ska gå och ta en titt.

IMG_20210811_114550.jpg

Vet inte hur ni har det men jag har tagit plats på en solvarm klippa i Lysekil. Aldrig varit i Lysekil, riktigt trevligt faktiskt och vädret oväntat bra. Igår satt jag på NH5 i norra hamnen och käkade middag. Grymt bra mat och utsikten är magnifik, det får man inte missa om man åker hit. Be om ett bord på deras övre terass så njuter man av solnedgången.

IMG_20210811_114550.jpg

Vet inte hur ni har det men jag har tagit plats på en solvarm klippa i Lysekil. Aldrig varit i Lysekil, riktigt trevligt faktiskt och vädret oväntat bra. Igår satt jag på NH5 i norra hamnen och käkade middag. Grymt bra mat och utsikten är magnifik, det får man inte missa om man åker hit. Be om ett bord på deras övre terass så njuter man av solnedgången.
Satan vad bra den är! Bra att du har det bra! Inte sett till dig på ett tag.

Riktigt bra, grattis! Grym bild också 👌

Grattis till dig! ...och grattis till oss som får se fler grymma bilder på den framöver 😁

Grattis! Den är verkligen bad ass :cool:
Tack alla! Längtar efter att få slita lite på PVD så den blir ännu coolare :)

Tillbaka
Topp