• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Kikar på utslagen från första Tee
Snart dags.
40AF1A6B-CD7E-4628-9BE5-31624C835B23.jpeg
Lycka till 💪

Aldrig provat. Min ligger i bagen när det är dags. Med det sagt har jag aldrig haft någon i min omgivning som faktiskt haft eller fått problem efter att ha spelat med klocka på.
Det skadar inte klockan. Dock om det är en automatare så blir det större påfrestning på rotormekanismen/rotorlagret när man svingar, eftersom den får bra med fart och roterar mer än vanligt. Jag hade nog tänkt mer på obalansen och obekvämligheten med klocka när jag golfar :)

Yep! Jag gillar min 416 Marina Boutique Edition också. Här är en annan asbra, Base Boutique Edition i det här fallet, som jag har varit sugen på med jämna mellanrum - 390.

1634223810237.jpeg
Den där med lite bund på 😉
Haft min ca 9 månader nu. Aldrig ägt panna tidigare men är inte i närheten av att vara less ännu. Känner bara ett litet sug till att komplettera med en submersible. Får se till våren när poolen är klar

Tillbaka
Topp