Jag hsr spelat med Panerai 372, 1305, Explorer 1 & 2, speedmaster mk 2 co-axial och säkert fler.Trodde golfslag var synnerligen onyttigt för en klocka?
Tror inte det inte är något som helst problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hsr spelat med Panerai 372, 1305, Explorer 1 & 2, speedmaster mk 2 co-axial och säkert fler.Trodde golfslag var synnerligen onyttigt för en klocka?
Lycka tillKikar på utslagen från första Tee
Snart dags.
![]()
Snyggt - tooligt!Testar klockan på utsidan.
![]()
Fick två gäddor så det var bra för fiskelyckan medSnyggt - tooligt!
Det för smala kronskyddet är to die forTrevlig helg på er
![]()
Är det för smalt? Är det smalare än andra kronskydd? Jag har inte funderat på det, så två genuina frågorDet för smala kronskyddet är to die for![]()
Det skadar inte klockan. Dock om det är en automatare så blir det större påfrestning på rotormekanismen/rotorlagret när man svingar, eftersom den får bra med fart och roterar mer än vanligt. Jag hade nog tänkt mer på obalansen och obekvämligheten med klocka när jag golfarAldrig provat. Min ligger i bagen när det är dags. Med det sagt har jag aldrig haft någon i min omgivning som faktiskt haft eller fått problem efter att ha spelat med klocka på.
Galet bra!PAM127 Fiddy
![]()
PAM127 Fiddy
![]()
Hahaha. Vilket klagomål.Kan ta den där som bakgrund på telefonen, om du får bort lampringen vid 9an![]()
Ja, bra idé. Nu är han ju inte längre the paner-eyeMåste ju hålla @azcii utmanad så han utvecklas
Ja, bra idé. Nu är han ju inte längre the paner-eye![]()
Det skadar inte klockan. Dock om det är en automatare så blir det större påfrestning på rotormekanismen/rotorlagret när man svingar, eftersom den får bra med fart och roterar mer än vanligt. Jag hade nog tänkt mer på obalansen och obekvämligheten med klocka när jag golfar![]()
Den där är jäkligt bra!
Ja, bra idé. Nu är han ju inte längre the paner-eye![]()
Slappde för mycket och tappade det, ack o ve
Snyggt! Men otippat med glasbaksida?![]()
Morgontvätt av PAM111
Yep! Jag gillar min 416 Marina Boutique Edition också. Här är en annan asbra, Base Boutique Edition i det här fallet, som jag har varit sugen på med jämna mellanrum - 390.Boutique Edition kan vara bästa bettarini som gjorts
![]()
Hur går du tillväga?![]()
Morgontvätt av PAM111
Den där med lite bund påYep! Jag gillar min 416 Marina Boutique Edition också. Här är en annan asbra, Base Boutique Edition i det här fallet, som jag har varit sugen på med jämna mellanrum - 390.
![]()