Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner ett litet habegär för en 1024/024 just nu.![]()
Dagens kontorskompis. Älskar kombinationen med gröna gummit det på 1024an![]()
Blir för varmt juDags att börja med långärmat![]()
Känner ett litet habegär för en 1024/024 just nu.
Kör samma kombo här!![]()
Dagens kontorskompis. Älskar kombinationen med gröna gummit det på 1024an![]()
Hur i h#lvete kunde jag sälja min 682Från igår.
![]()
Jag har habegär för det mestaDu har habegär för pannor i allmänhet låter det som![]()
Stort grattis, sjukt fin!![]()
PAM511. Nyinskaffad via forumet. KS-klenod i förvånansvärt bra skick som hoppat mellan flera tidigare medlemmar hära.
Grattis!![]()
PAM511. Nyinskaffad via forumet. KS-klenod i förvånansvärt bra skick som hoppat mellan flera tidigare medlemmar hära.
![]()
Stort grattis, den är förjävla fin![]()
WOW! Grattis!![]()
Svinbra!!! Grattis!!![]()
![]()
Vart är blå tavlan??
Fan, den är bra!
Fan, den är bra!
Jag får börja spara!Ja mycket. Det är roligt hur den upplevs i olika ljus
Tuuung! Grattis!![]()
Sinnessjuk tavla. Bästa blå tavlan om du frågar migI direkt solljus
![]()