Grattis
Grattis och vÀlkommen in i vÀrmen!
TackarHĂ€rlig start; grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis
Grattis och vÀlkommen in i vÀrmen!
TackarHĂ€rlig start; grattis!
SÄ bra, stort grattis!Min första Panerai!
Snygg, grattis! PAM1393?Min första Panerai!
Grymt! Gratulerar!Min första Panerai!
Det fÄr vi hoppasSnygg, grattis! PAM1393?
Stort grattis!! Livet (eller i alla fall klocklivet) blir aldrig detsamma igenMin första Panerai!
Grattis !! Kul att du Àr tillbaka! Det var lÀnge sedan man sÄg dig hÀr. One of the OGsDÄ var man med i matchen⊠igen
Grattis!DÄ var man med i matchen⊠igen
DÄ var man med i matchen⊠igen
Kul att va tillbakaâŠvar ju tvungen att fĂ„ anvĂ€ndning för banden som ligger hemma!Grattis !! Kul att du Ă€r tillbaka! Det var lĂ€nge sedan man sĂ„g dig hĂ€r. One of the OGs
Tack!à h vÀlkommen tillbaka!
Tack!Grattis!
Tack, det Àr en PAM01270.Snygg, grattis! PAM1393?
Cooolt! Jag hade fel, hade glömt bort att Quaranta hade en blÄ. Grattis!Tack, det Àr en PAM01270.
Tack. Haha fÄr ta och göra det, den Àr inte 49,6mm i allafall.Cooolt! Jag hade fel, hade glömt bort att Quaranta hade en blÄ. Grattis!
Vi önskar nu att du mÀter höjden pÄ den skitnoga. Det Àr lite olika bud i den hÀr avdelningen om hur tjock en quaranta egentligen Àr.
Det vet du inte innan du mÀtt!Tack. Haha fÄr ta och göra det, den Àr inte 49,6mm i allafall.
Grattis! 8 giorni texten Àr ett stort plus imoDÄ var man med i matchen⊠igen
Grattis den Àr as snygg!Min första Panerai!
Stort grattis!Min första Panerai!
Grym, grattis!DÄ var man med i matchen⊠igen
NÀmen, ser man pÄ! VÀlkommen tillbaka; kul!DÄ var man med i matchen⊠igen
JÀkligt lÀcker! Stort grattis!DÄ var man med i matchen⊠igen
DÄ var man med i matchen⊠igen
Stort grattis! Haft min cirka 3 veckor nu och fullkomligt Àlskar den Det blÄ med vit och silver kÀnns somrigt och frÀscht! HÄller med om att ett blÄtt gummi mÄste inskaffas.Min första Panerai!
Grattis!!DÄ var man med i matchen⊠igen
Tack!Grattis!!
Tack!JÀkligt lÀcker! Stort grattis!