PAM590
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis som med så många andra Pannor passar det gröna gummit alldeles ypperligt till 061
![]()
Absolut, brunt var på igår ;-)brunt tror jag vrålstrakt på efter att ha sett @azcii
AttaboyAbsolut, brunt var på igår ;-)
Det bruna!Decisions decisions
![]()
Läder eller canvas! Båda skitsnyggaDecisions decisions
![]()
Det bruna!
Läder eller canvas! Båda skitsnygga
683 tar väl 22mm band. Jag har nog typ båda dina @oddface band. Grymma!De två (@oddface kvalitet) är de bästa - håller med men bidde grönt gummi faktiskt - det bruna har suttit på mest hela tiden så blev lite byte.
underbart i-landsproblem ändå - så roligt att ha en klocka som sväljer så mycket band
![]()
Har ett till @oddface band till på gång - man kan ju inte få för många. Kanske dags att skaffa en panna till bara - sugen på en 683 (kanske annan bredd på de banden dock?)
Grymt urverk i den
Grym bild
Beklagar och krya!Eftersom jag har Covid och inte kan göra något annat vettigt har jag omskolat 27 chiliplantor.![]()
![]()
Ändå en rimlig grej att fördriva tiden med! KryaEftersom jag har Covid och inte kan göra något annat vettigt har jag omskolat 27 chiliplantor.![]()
![]()
Den typ av chili du har, slår inte det ut det mestaEftersom jag har Covid och inte kan göra något annat vettigt har jag omskolat 27 chiliplantor.![]()
![]()
2 positiva snabb test och alla symptom gör att jag är rätt övertygad här.Beklagar och krya!
Jag är också sjuk, men jag är ganska säker på att det inte är covid.
Frukterna är väl klara till typ P-day och förra årets skörd är slut sedan länge så jag har ingen nytta av dom i det här läget tyvärrDen typ av chili du har, slår inte det ut det mesta
Krya på dig
Krya på dig!2 positiva snabb test och alla symptom gör att jag är rätt övertygad här.