Jupp, Mellbilstrand!Bilstrand?
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jupp, Mellbilstrand!Bilstrand?
DÄ var det ju pannatÀtt i pÄskJupp, Mellbilstrand!![]()
Jag var dÀr förra helgen.DÄ var det ju pannatÀtt i pÄsk![]()
Daaaaamn, om vi vetat!DÄ var det ju pannatÀtt i pÄsk![]()
En helg ifrÄn vad som hade kunnat vara gtg-å-trois!Jag var dÀr förra helgen.![]()
Daaaaamn, om vi vetat!
Ăr dĂ€r rĂ€tt ofta sommartid, en bĂ€rrtzz och klockklĂ€m vid tillfĂ€lle hade varit kulJag var dĂ€r förra helgen.![]()
En sÀker kombo PAMxxx pÄ grönt gummi.
![]()
Visst Àr det jobbigt att upptÀcka det nÀr man gjort sig av med ngt, men det Àr ofta det som behövs för mig...Fasiken vad bra den Àr![]()
Den dĂ€r Ă€r ju sĂ„ snygg sĂ„ att jag blir sugen pĂ„ att skaffa en.Ny dag ny klocka men samma vĂ€derâ·
![]()
Ja din börjar bli lite till ÄrenDen dÀr Àr ju sÄ snygg sÄ att jag blir sugen pÄ att skaffa en.
Tycker nog fan att indexen pÄ A/B osv Àr snyggare Àn pÄ PreA. Det Àr vÀl att svÀra i kyrkan men sÄn Àr jag.Ja din börjar bli lite till Ären![]()
Tycker nog fan att indexen pÄ A/B osv Àr snyggare Àn pÄ PreA. Det Àr vÀl att svÀra i kyrkan men sÄn Àr jag.
Kan iofs bero pÄ att jag har en PreA och ingen A. NÀr det gÀller klockor tycks jag alltid vara sugen pÄ en modell som jag inte har istÀllet för att vara nöjd med dom jag har. Med det sagt sÄ kommer jag sannolikt lÀgga till en A eller B sÄ smÄningom. Eller gÄ i terapi, det Àr nog billigare.
Haha, vi Àr inte sÄ olika trots alltKan iofs bero pÄ att jag har en PreA och ingen A. NÀr det gÀller klockor tycks jag alltid vara sugen pÄ en modell som jag inte har istÀllet för att vara nöjd med dom jag har. Med det sagt sÄ kommer jag sannolikt lÀgga till en A eller B sÄ smÄningom. Eller gÄ i terapi, det Àr nog billigare.
Det har jag heller aldrig pĂ„stĂ„tt! NĂ€r jag inte hade nĂ„gon av dom sĂ„ Ă€lskade jag A/B men PreA Ă€nnu mer. Ăh jag fĂ„r skylla pĂ„ att jag blev hjĂ€rnskadad av Covid. BĂ„da Ă€r i vart fall riktigt grymma.Haha, vi Ă€r inte sĂ„ olika trots allt![]()
Jag tycker du ska sitta nöjd, jag Ă€r ocksĂ„ nöjd. Gillar dom fetare index pĂ„ pre-A men har inte riktigt hittat motivationen att lĂ€gga 50k+ Ă€nnuâŠTycker nog fan att indexen pĂ„ A/B osv Ă€r snyggare Ă€n pĂ„ PreA. Det Ă€r vĂ€l att svĂ€ra i kyrkan men sĂ„n Ă€r jag.
Jo, det gĂ€ller att surfa pĂ„ sugvĂ„gen tills den lĂ€gger sig. Spelar ju liksom ingen roll vad man skaffar eftersom man vill ha nĂ„got annat i samma sekund man har tryckt pĂ„ köp. Skall jag vara Ă€rlig sĂ„ Ă€r jag extremt nöjd med min nuvarande uppstĂ€llning. Det Ă€r bara 4-5 andra referenser som lockar just nu och sĂ„ lĂ„gt brukar det aldrig ligga.Jag tycker du ska sitta nöjd, jag Ă€r ocksĂ„ nöjd. Gillar dom fetare index pĂ„ pre-A men har inte riktigt hittat motivationen att lĂ€gga 50k+ Ă€nnuâŠ
Klockan Àr fin den men grymt avis pÄ aktivitetenPÄsken firades tillsammans med 231 i söder Tyskland, nÀrmare bestÀmt vid Nurburgring![]()
Gillar den hÀr tavlan.Ha en trevlig pÄsk risti
![]()
Gillar den hÀr tavlan.
Jag hade en 1392 pÄ Jesus tid, ör det nÄn som vet om den hör bÀr vÀldigt annorlunda?
Det Àr tyvÀrr den enda pannan jag haft.
Annars kanske radiomir 992(?) Kan vara nÄgot?
Alternativt nÄt annat...![]()
Typiskt à re vÀder
![]()
992 Àr sjukt underskattad. Köp den och posta mycket bilder hÀr vettjaGillar den hÀr tavlan.
Jag hade en 1392 pÄ Jesus tid, ör det nÄn som vet om den hör bÀr vÀldigt annorlunda?
Det Àr tyvÀrr den enda pannan jag haft.
Annars kanske radiomir 992(?) Kan vara nÄgot?
Alternativt nÄt annat...![]()