• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Har varit mycket 061 pĂ„ sistone; slĂ€nger in tvĂ„ av kompisarna bara sĂ„ ni vet att de lever 😁

BD880C8B-9770-478E-8DF8-49FD11598BB4.jpeg

Kan iofs bero pÄ att jag har en PreA och ingen A. NÀr det gÀller klockor tycks jag alltid vara sugen pÄ en modell som jag inte har istÀllet för att vara nöjd med dom jag har. Med det sagt sÄ kommer jag sannolikt lÀgga till en A eller B sÄ smÄningom. Eller gÄ i terapi, det Àr nog billigare.

Kan iofs bero pÄ att jag har en PreA och ingen A. NÀr det gÀller klockor tycks jag alltid vara sugen pÄ en modell som jag inte har istÀllet för att vara nöjd med dom jag har. Med det sagt sÄ kommer jag sannolikt lÀgga till en A eller B sÄ smÄningom. Eller gÄ i terapi, det Àr nog billigare.
Haha, vi Àr inte sÄ olika trots allt :hilarious:

Jag tycker du ska sitta nöjd, jag Ă€r ocksĂ„ nöjd. Gillar dom fetare index pĂ„ pre-A men har inte riktigt hittat motivationen att lĂ€gga 50k+ Ă€nnu

Jo, det gÀller att surfa pÄ sugvÄgen tills den lÀgger sig. Spelar ju liksom ingen roll vad man skaffar eftersom man vill ha nÄgot annat i samma sekund man har tryckt pÄ köp. Skall jag vara Àrlig sÄ Àr jag extremt nöjd med min nuvarande uppstÀllning. Det Àr bara 4-5 andra referenser som lockar just nu och sÄ lÄgt brukar det aldrig ligga.

Gillar den hÀr tavlan.
Jag hade en 1392 pÄ Jesus tid, ör det nÄn som vet om den hör bÀr vÀldigt annorlunda?

Det Àr tyvÀrr den enda pannan jag haft.
Annars kanske radiomir 992(?) Kan vara nÄgot?
Alternativt nĂ„t annat... 😒

Kan svara eftersom just denna Àr min gamla klocka. 1392 Àr mindre med sina 42mm Àn denna 590 pÄ 44mm, och jag tycker 590 bÀrs bÀttre för den sitter plattare emot handleden. Iallafall min som Àr förhÄllandevis platt.

Tillbaka
Topp