Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, blixtenTestar gummit för första gången. Blev riktigt bra. Ska nog försöka få tag i ett grönt
En annan sak som jag tycker man inte nämner så ofta är vilken sjukt bra lume denna har. Lyser som en fackla efter bara 5 min i dagsljus (inget solljus)
![]()
![]()
Det tog sin tidHaha, blixten️Kul att du äntligen drog på det. Sitter ju sjukt skönt, eller hur?
Vad är det för längd på ditt svarta gummi? Kan kolla vad jag har. Har för mig att jag upplever mitt som lite väl kort så har vi tur kanske vi kan göra någon form av byte som passar båda?Det tog sin tid![]()
Blev en helt annan klocka
Tyvärr hamnade jag mellan hål så får bli bandbyte imorgon
ska se om jag kan jaga reda på ett kortare band för att se ifall det sitter bättre. De kommer dock inte jätteofta ut på ks.
Något av dessa bör kunna funka under tiden.
![]()
Ser ut att vara std strl, dvs 125/75. Tråkigt att det är så pass långt mellan hålenVad är det för längd på ditt svarta gummi? Kan kolla vad jag har. Har för mig att jag upplever mitt som lite väl kort så har vi tur kanske vi kan göra någon form av byte som passar båda?
Men förmodligen är det same same
Riktigt najs - njut kvällenPå trappan hemma med negroni. Det svarta orginalgummit är ju faktiskt himla bra. Ja, jag har grönt gummi, är ju ett måste. Grönt passar både bruna och svarta skor…och sneakers. Kör precis som ni vill! Ha en go helg!![]()
Joinar titanklubben med den här 177:an från 2004 (G-serie) som kom idag. Den här har därmed inte sandwich-tavlan. Någon som vet vilket år man gick över till sandwich på den här modellen?
![]()
Nämen!!Glad avslutning på påsken önskas från södra Halland!
![]()
Magisk!
På trappan hemma med negroni. Det svarta orginalgummit är ju faktiskt himla bra. Ja, jag har grönt gummi, är ju ett måste. Grönt passar både bruna och svarta skor…och sneakers. Kör precis som ni vill! Ha en go helg!![]()
Kan bara hålla med, kanske den häftigaste panna jag haft... destro är så bekvämt och kul och PVD så rått och tooligt, hur kunde jag sälja den till dig egentligenMagisk!
Ja, det är helt klar keeper-material! Men 682an är för mig helt perfekt och nu ska jag bannemig inte sälja den!Kan bara hålla med, kanske den häftigaste panna jag haft... destro är så bekvämt och kul och PVD så rått och tooligt, hur kunde jag sälja den till dig egentligenmen extremt tacksam att den är tillbaka men tycker allt lite synd om dig
![]()
Ja, det är helt klar keeper-material! Men 682an är för mig helt perfekt och nu ska jag bannemig inte sälja den!
Den vill jag redan ha, men när tillfället fanns var det inte rätt läge ekonomiskttills du vill ha baby bronzon![]()
Fin klocka och trevligt canvas gillar färgen.. Vem har gjort det?
Takk! Den er fra Diaboliq StrapsFin klocka och trevligt canvas gillar färgen.. Vem har gjort det?