• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Glass bilen är här!
16506407500498676488357061026522.jpg

Testar gummit för första gången. Blev riktigt bra. Ska nog försöka få tag i ett grönt :)
En annan sak som jag tycker man inte nämner så ofta är vilken sjukt bra lume denna har. Lyser som en fackla efter bara 5 min i dagsljus (inget solljus) 😍
DEF9B8F4-0C4C-4FFE-B1F4-A28410645673.jpeg
372462AC-C71A-49B5-B08F-98D87EA3FC74.jpeg
Haha, blixten ⚡️Kul att du äntligen drog på det. Sitter ju sjukt skönt, eller hur?

Haha, blixten ⚡️Kul att du äntligen drog på det. Sitter ju sjukt skönt, eller hur?
Det tog sin tid 🤷‍♂️ :hilarious: Blev en helt annan klocka :) Tyvärr hamnade jag mellan hål så får bli bandbyte imorgon :( ska se om jag kan jaga reda på ett kortare band för att se ifall det sitter bättre. De kommer dock inte jätteofta ut på ks.
Något av dessa bör kunna funka under tiden.
6532110E-4B64-4F13-9E94-D4C2F9464D8A.jpeg

Det tog sin tid 🤷‍♂️ :hilarious: Blev en helt annan klocka :) Tyvärr hamnade jag mellan hål så får bli bandbyte imorgon :( ska se om jag kan jaga reda på ett kortare band för att se ifall det sitter bättre. De kommer dock inte jätteofta ut på ks.
Något av dessa bör kunna funka under tiden.
6532110E-4B64-4F13-9E94-D4C2F9464D8A.jpeg
Vad är det för längd på ditt svarta gummi? Kan kolla vad jag har. Har för mig att jag upplever mitt som lite väl kort så har vi tur kanske vi kan göra någon form av byte som passar båda?
Men förmodligen är det same same

Kan bara hålla med, kanske den häftigaste panna jag haft... destro är så bekvämt och kul och PVD så rått och tooligt, hur kunde jag sälja den till dig egentligen 😲 men extremt tacksam att den är tillbaka men tycker allt lite synd om dig 😍
Ja, det är helt klar keeper-material! Men 682an är för mig helt perfekt och nu ska jag bannemig inte sälja den!

Tillbaka
Topp