Jodå, föredrar 512's tavl men denna ska nog fungera som badklocka i sommar. Tryckt tät till 6 bar idag.Grymt. Motsvarar den förväntningarna?eller
jämfört med min 512a?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå, föredrar 512's tavl men denna ska nog fungera som badklocka i sommar. Tryckt tät till 6 bar idag.Grymt. Motsvarar den förväntningarna?eller
jämfört med min 512a?
Grattis!574 landade idag. Här på grönt Horus.
![]()
Stort grattis!!574 landade idag. Här på grönt Horus.
![]()
Bytte till ett billigare kanvas. Flyger bättre rent estetiskt och komfortmässigt än Horusgummi. För slappt och silikonigt.574 landade idag. Här på grönt Horus.
![]()
Man ska inte underskatta billighetscanvas. Köpte precis 3 på Amazon.seBytte till ett billigare kanvas. Flyger bättre rent estetiskt och komfortmässigt än Horusgummi. För slappt och silikonigt.
Bilen står självklart still och parkerad.
![]()
I beg to differ!Man ska inte underskatta billighetscanvas. Köpte precis 3 på Amazon.se
Finns ju även skräp. Men det får man undvika. Men för 200:- kan man få riktigt vettiga om man vet vilka.I beg to differ!
Bra fråga. Går mot strömmen och kör tjockt läder i sommarvärmen. Men jag återkommerRiktigthur ser det orange ut på 61:an @oddface , varvid testat? Borde kunna funka mot brun tavla känns det som…
Sådär, hemma och krängt på en prototyp. Osydd och skev, men rätt färg har den.Riktigthur ser det orange ut på 61:an @oddface , varvid testat? Borde kunna funka mot brun tavla känns det som…
Pratade med 9åriga barnbarnet på FaceTime nu på kvällen. Han frågade om jag satt rött band på Paneraien. Jag bekräftade men påpekade att det var orange, han replikerade att det var snyggt men inte passade klockan. 1226 är bättre på grönt gummi enligt honom. Jag förklarade att han har fel och varför!Riktigthur ser det orange ut på 61:an @oddface , varvid testat? Borde kunna funka mot brun tavla känns det som…
Grym intro-panna. Grattis!Efter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914!
(Och tack @carlmartin för smidig affär!)
![]()
GrattisEfter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914!
![]()
Efter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914!
![]()
Härligt, grattis!!574 landade idag. Här på grönt Horus.
![]()
Stort grattis!!Efter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914!
![]()
Grymt! Gratulerar!Efter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914!
![]()
Stort grattis!Efter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914!
![]()
Efter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914!
![]()
Grattis! Den är fantastiskEfter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914!
![]()
Glimrande! Varmt välkommen in i värmen!Efter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914!
![]()