• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

574 landade idag. Här på grönt Horus.
IMG20220719123041.jpg
Grattis!

Riktigt 👍 hur ser det orange ut på 61:an @oddface , varvid testat? Borde kunna funka mot brun tavla känns det som…
Pratade med 9åriga barnbarnet på FaceTime nu på kvällen. Han frågade om jag satt rött band på Paneraien. Jag bekräftade men påpekade att det var orange, han replikerade att det var snyggt men inte passade klockan. 1226 är bättre på grönt gummi enligt honom. Jag förklarade att han har fel och varför!

Efter 10 års klocknördande kom jag då till slut fram till Panerai. Typ coolaste pryl jag ägt, tror jag. Hej PAM914! 💪

(Och tack @carlmartin för smidig affär!)

602EB324-40D9-4D10-BF2F-C50EF91C828A.jpeg

Grattis! Och kul att du är nöjd - vidhåller att det är den bästa modellen söder om 233. Men nu spontanade jag en lite för dyr klocka från en annan tillverkare mitt i alltihop så det får bli paneraipaus för mig 😅

Återkommer (förhoppningsvis) med 233 vad det lider 😉

Tillbaka
Topp