Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Släng upp fler bilder på den kombon tack!1226 på oranget gummi, somrigt![]()
![]()
Kommer härSläng upp fler bilder på den kombon tack!
Stort tack! Som jag misstänkte, grym kombo!Kommer här![]()
![]()
![]()
![]()
Ha en skön semesterHere we go! PAM1226 på @oddface canvas![]()
Grattis! Kolla in vår bandrecensionstråd.Min första Panerai efter att bara ha ägt GS, Omega och Rolex utöver flertalet Seiko.
För mig känns 40mm som en perfekt inkörsport till Panerai, kanske vågar jag mig på att prova större referenser längre fram. Förslag på band mottages tacksamt!
![]()
GrattisMin första Panerai efter att bara ha ägt GS, Omega och Rolex utöver flertalet Seiko.
För mig känns 40mm som en perfekt inkörsport till Panerai, kanske vågar jag mig på att prova större referenser längre fram. Förslag på band mottages tacksamt!
![]()
Grattis ! Snyggt !Min första Panerai efter att bara ha ägt GS, Omega och Rolex utöver flertalet Seiko.
![]()
Härligt, grattis!Min första Panerai efter att bara ha ägt GS, Omega och Rolex utöver flertalet Seiko.
![]()
Tack!Grattis! Kolla in vår bandrecensionstråd.
Härligt! Gratulerar!Min första Panerai efter att bara ha ägt GS, Omega och Rolex utöver flertalet Seiko.
![]()
Stort litet, 40mm, grattis!Min första Panerai efter att bara ha ägt GS, Omega och Rolex utöver flertalet Seiko.
Litet, 40mm grattis!![]()
Grattis! Jag gjorde samma, köpte 40mm för att testa och nu lägger jag ner oförsvarligt mycket tid på att hitta nästa PaneraiMin första Panerai efter att bara ha ägt GS, Omega och Rolex utöver flertalet Seiko.
![]()
Stort grattis - alla vägar in till Panerai är bra vägarMin första Panerai efter att bara ha ägt GS, Omega och Rolex utöver flertalet Seiko.
![]()
Älskar bandet! Vart är det ifrån?Grattis! Jag gjorde samma, köpte 40mm för att testa och nu lägger jag ner oförsvarligt mycket tid på att hitta nästa Panerai
![]()
Jag fick det i måndags och är verkligen supernöjdÄlskar bandet! Vart är det ifrån?
Jag har precis hur många kYros-canvas som helst. Han är bäst på dem.Jag fick det i måndags och är verkligen supernöjd
![]()
Blue Jean Rolled Canvas Strap
• World Wide Shipping • Ready for shipping in aprox. 10 dayskyros-straps.com
Var faktiskt dina bilder som fick mig att välja honomJag har precis hur många kYros-canvas som helst. Han är bäst på dem.![]()