Tack!Jag fick det i måndags och är verkligen supernöjd
![]()
Blue Jean Rolled Canvas Strap
• World Wide Shipping • Ready for shipping in aprox. 10 dayskyros-straps.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Jag fick det i måndags och är verkligen supernöjd
![]()
Blue Jean Rolled Canvas Strap
• World Wide Shipping • Ready for shipping in aprox. 10 dayskyros-straps.com
Grattis igen, 422 ärUnderbart att vakna, byta band och kolla ner på handleden![]()
!
Super finMin första panerai, förhoppningsvis blir det många fler!
Min första panerai, förhoppningsvis blir det många fler!
Grattis, snyggt ur!1313, 44mm.
Ny för dagen. Fin på alla sätt, men vänjer mig fortf från att tidigare ha använt 47mm
Riktigt härlig blå tavla.
Inser att jag behöver fylla på bandförrådet. Tips på matchande band mottages tacksamt.
Stort tack, riktigt nöjd med den!Oh, den svarte zerons återkomst! Grattis till den, kan vara one of a kind mod.
Grattis!
Stort grattis!Min första panerai, förhoppningsvis blir det många fler!
Härligt, grattis!Min första panerai, förhoppningsvis blir det många fler!
Jevlogt snygg design på denna. Gillar den industriella looken
Hur lyckas ni med helpolerade boetter hålla era klockor så repfria? Jag är försiktig av mig men jag får ändå massvis med hairlines !
Det får man, det är bara så det är.Hur lyckas ni med helpolerade boetter hålla era klockor så repfria? Jag är försiktig av mig men jag får ändå massvis med hairlines !
Det gör inte jag heller, tycker det ska synas att den används, men det syns inte på bildernaHur lyckas ni med helpolerade boetter hålla era klockor så repfria? Jag är försiktig av mig men jag får ändå massvis med hairlines !
Gott att höra att jag inte är ensam, skall fan använda min Panna!Det gör inte jag heller, tycker det ska synas att den används, men det syns inte på bilderna![]()
Tackar! Är riktigt nöjd med den☺Grattis, snyggt ur!
GratulerarMin första panerai älskar den![]()
Grattis!Min första panerai älskar den![]()
GratulerarMin första panerai älskar den![]()
Nice, stort grattis!Min första panerai älskar den![]()
Gott att höra att jag inte är ensam, skall fan använda min Panna!