Välkommen till Paneraiträsket, där vi har 10-20 ggr fler band än klockor, just av detta skäl.
Testar nya band till 372
Tycker båda framhäver klockan väldigt bra men på olika sätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till Paneraiträsket, där vi har 10-20 ggr fler band än klockor, just av detta skäl.
Testar nya band till 372
Tycker båda framhäver klockan väldigt bra men på olika sätt
Behöver man verkligen så många?Välkommen till Paneraiträsket, där vi har 10-20 ggr fler band än klockor, just av detta skäl.
Jag tror det.Behöver man verkligen så många?
Bekänn färg nu! Hur många har du inte köpt?Behöver man verkligen så många?
Det är ändå väldigt många jag inte köptBekänn färg nu! Hur många har du inte köpt?
Kolbulle?Norrländsk lunch.
Snyggt! Kikade lite på detta band oxå. beställde ett OEM krokodil till som ska vara till viklåset. Kommer bli bra på 1392På RubberB
Härligt! Fasen vad jag saknar den där....Äntligen tillbaka från service! Lämnade in klockan i början av augusti Den skickades iväg så det är Panerai som segat
You know itKolbulle?
Den är faktiskt sjukt bra. Älskar denHärligt! Fasen vad jag saknar den där....
Miss u baby
Jag tror att @azcii ’s bilder får klockorna att se bättre ut ocksåMiss u baby
Varför växer så många modeller flera nummer när man har sålt dom
Min 56:a kommer hem från service snart förhoppningsvis så får jag leka med destro igen
Definitivt är det så också, men 26:an är stenhårdJag tror att @azcii ’s bilder får klockorna att se bättre ut också
För din skull:Definitivt är det så också, men 26:an är stenhård
Härligt! Grattis!Blev ”medlem” i Panerai-klubben i söndags efter att ha trånat efter en Luminor i ett par år.
Inser att jag får jobba på det konstnärliga gällande fotograferingen om man ska märkas i denna tråd. Får bli fler o bättre bilder senare.
Här kommer den iaf:
Blev ”medlem” i Panerai-klubben i söndags efter att ha trånat efter en Luminor i ett par år.
Inser att jag får jobba på det konstnärliga gällande fotograferingen om man ska märkas i denna tråd. Får bli fler o bättre bilder senare.
Här kommer den iaf: