Grattis!Idag blev vi med 1084
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Idag blev vi med 1084
Stort grattis!Idag blev vi med 1084
Snyggt, gratulerar!Idag blev vi med 1084
Grattis! Den och 1086 är sjukt bra!Idag blev vi med 1084
Grattis!
Stiligt, grattis!
Grattis!
Stort grattis!
Snyggt, gratulerar!
Tack alla Riktigt nöjd, då jag är okej med 100wr var det exakt vad jag sökteGrattis! Den och 1086 är sjukt bra!
Grattis! Riktigt läcker!Idag blev vi med 1084
Stort grattis!Idag blev vi med 1084
Det börjar nästan göra fysiskt ont att se bilder på den.... vansinnigt bra!Myssöndag med 26K
Tyvärr relativt normalt. Det är längre än vad det brukar vara men inte jättemycket. Orimligt ja. Vanligt ja. Men grattis!Fick äntligen tillbaka min panerai igår efter flera månader på service. Lämnade in i början av augusti, orimligt lång väntetid? Ska, nu är vi redo för jul/nyår i alla fall!
Förhoppningsvis är det långt till nästa gång. Kul att vara tillbaka. Men du får en att fundera på om det också är olika för olika verk. Det här bör i alla fall vara rätt standard inom panerai?Tyvärr relativt normalt. Det är längre än vad det brukar vara men inte jättemycket. Orimligt ja. Vanligt ja. Men grattis!
Jag tror bara de inte har så väloljad process.Förhoppningsvis är det långt till nästa gång. Kul att vara tillbaka. Men du får en att fundera på om det också är olika för olika verk. Det här bör i alla fall vara rätt standard inom panerai?
JaSvårslagen
Här är mitt bidrag som klår den där enligt mig. Fast inte foto-tekniskt. #potatisSvårslagen
Kanske skulle behöva en service och byta ut oljorna dåJag tror bara de inte har så väloljad process.