Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
587 är en klar favorit, har ägt den 3 gånger men den är ett X även för mig.Dags för ett fredags X
PAM587
Dra åt skogen vad jag är avundsjuk!Repost från OWG, 422 med lume…
Mycket fin!!
Påminn mig om att jag inte ska prova den där på någon GTG framöver.Strör hela ladugården med 1084
Ingen risk jag har tid att komma iväg på gtg ens. Nytvättad nu dock, är en brukare inte skrivbordsdykarePåminn mig om att jag inte ska prova den där på någon GTG framöver.
Riktigt snygg, antar att du även kör en Porsche 911?911 tjänstgör idag
I wishRiktigt snygg, antar att du även kör en Porsche 911?
Den tickar på lika fint idag som innan bilden, fast sedan låg den endast några sekunder där och poseradeMycket fin!!
Men är den antimagnetisk? Undrar då jag råkade få min gamla 111a magnetiserad när jag hade den på min telefon
911 tjänstgör idag
Gör otroligt ont att vara utan panna när man såg denna! Helvete vad snygg!911 tjänstgör idag
Snyggt!Testkör det nya bandet från @VanDusen , och det blev helt underbart bra om jag får säga det själv
Finish och kvalitet på bandet är
Snyggt!