Ja, en riktig lyckträff! En pub med öl i London, kommer tyvärr inte heller ihåg adressen.Jag och @oddface hittade en pub i London förra året. Tyvärr kommer jag inte ihåg adressen men dom hade i alla fall öl minns jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, en riktig lyckträff! En pub med öl i London, kommer tyvärr inte heller ihåg adressen.Jag och @oddface hittade en pub i London förra året. Tyvärr kommer jag inte ihåg adressen men dom hade i alla fall öl minns jag.
Har för mig att det körde en röd dubbeldäckarbuss utanför så letar efter en sån så hittar han nog puben.Ja, en riktig lyckträff! En pub med öl i London, kommer tyvärr inte heller ihåg adressen.
Jag hittade, bussen åkte utanför som beskrivet och adressen är okänd. Hittade precis den flera gånger, det fanns bord där inne. Stort tack för tipset.Har för mig att det körde en röd dubbeldäckarbuss utanför så letar efter en sån så hittar han nog puben.
Bara glad att kunna ge tips och hjälpa till!Jag hittade, bussen åkte utanför som beskrivet och adressen är okänd. Hittade precis den flera gånger, det fanns bord där inne. Stort tack för tipset.
Det där blev ju sjukt bra!
Super nöjdDet där blev ju sjukt bra!
OMG-klass på den combon.En till…
Det är liksom den svartvita filmen ovanpå din färgfilm. ;-)1226:an idag igen
Det är liksom den svartvita filmen ovanpå din färgfilm. ;-)
Men det ser bra ut, alltså.
Haha, absolut! 90% av jobbet blir att få det rent
Då kanske de ser nytt utHaha, absolut! 90% av jobbet blir att få det rent
Och doftenHaha, absolut! 90% av jobbet blir att få det rent
Haha, svårt att tro det.Då kanske de ser nytt ut
Lite doft har väl inte stoppat dig tidigare, all ammo som du gått igenomOch doften
Bra fångat! Stort grattisSå har det blivit lördag, dags för lite grillning.
En ”ny” Panerai flyttade in i familjen för ett tag sedan. Den gillar jag mycket! Känns som en riktigt trevlig sommarklocka men samtidigt kan den lysa upp mörka vinterdagar. Tack än en gång @Caravelle33 för trevligt prat och en kanonfin klocka.
Trevlig afton allihopa!
Tack så mycket!Bra fångat! Stort grattis
Stiligt, grattis till en härlig sub!Så har det blivit lördag, dags för lite grillning.
En ”ny” Panerai flyttade in i familjen för ett tag sedan. Den gillar jag mycket! Känns som en riktigt trevlig sommarklocka men samtidigt kan den lysa upp mörka vinterdagar. Tack än en gång @Caravelle33 för trevligt prat och en kanonfin klocka.
Trevlig afton allihopa!
Stort tack!Stiligt, grattis till en härlig sub!
Härligt!Så har det blivit lördag, dags för lite grillning.
Trevlig afton allihopa!
Tackar!Härligt!