Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Den här modellen är så grymt läcker. Kanske den enda modellen som skulle få mig att överväga att sälja 177:an. Två tummar upp!chillar lite med subben
Grattis
Nytt in? Isof stort grattis!
Grattis
Stämmer bra. Tack så mycket. Extra tack till @Norrland som än en gång tog sig tid att svara på mina duma frågor inför köpNytt in? Isof stort grattis!
Stort grattis!
Är inte alla garanterade keepers?Kunde @Norrland svara på vilken Panna som blir en garanterad keeper?
Såna frågor avstår jag…Kunde @Norrland svara på vilken Panna som blir en garanterad keeper?
Stort grattis till ett bra köp
Riktigt bra subGod fredag!
Stort grattis! En av de absolut bästa referenserna.
Sätt den på gummi så spelar inte vädret någon roll. ;-)Försöker förstå varför det ska komma massa snö nu! #720
För att du skall kunna använda din nya snöskoter lite mer!Försöker förstå varför det ska komma massa snö nu! #720