Wow.176 på nytt band från kostas
Galet ovanligt att köpa ett rosa band från dyre kostas.
Nöjd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow.176 på nytt band från kostas
Bra ställe att gifta sig på!Där du står gifte jag mig.
Haha.. Absolut är jag nöjd, härligt mjukt läder. Såg en bild på instagram och gillade den rosa färgen, behöver dock blir lite brunare för att det ska komma till sin rätt tror jag, inget band man använder på vintern direkt!Wow.
Galet ovanligt att köpa ett rosa band från dyre kostas.
Nöjd?
Starka miami-vibes på rosa strap!Haha.. Absolut är jag nöjd, härligt mjukt läder. Såg en bild på instagram och gillade den rosa färgen, behöver dock blir lite brunare för att det ska komma till sin rätt tror jag, inget band man använder på vintern direkt!
Dags att sälja alltså? Nytt kul på ingång?Köpsugen? Ska ev. lämna nu…
Det lutar åt det i alla fall. Inget nytt på G men det har man juh sagt förrDags att sälja alltså? Nytt kul på ingång?
Fasiken så härligt, grattis!Fick ersätta min saknade 305a med en 1305 blev inte besviken.
Grattis!Fick ersätta min saknade 305a med en 1305 blev inte besviken.
Inget för mig iafAlltså... den här är väl ändå inte snygg?
GMT visaren...Alltså... den här är väl ändå inte snygg?
Alltså wtf....GMT visaren...
Alltså... den här är väl ändå inte snygg?
Tycker ändå det finns något komiskt med att försökt likna GMT-visaren med en mast med segelGMT visaren...
Men nä den är inte bra!Tycker ändå det finns något komiskt med att försökt likna GMT-visaren med en mast med segel
Kul! Grattis
Tack själv!