Härligt, gratulerar och välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, gratulerar och välkommen!
Grymt, grattis!! Blir prima att representera med
Grattis!
Grattis! Det är inte mer än rätt att köra Pam111 när man jobbar med Panerai
Välkommen in
Mycket bra! Grattis och välkommen
Möter sommaren i Bohuslän, jag har badat för första gången i år, och 24c badade med mig
Hon är en riktig skönhet! Och du bär upp henne utmärkt!En Panerai 127, stor luminor på 47mm. Ser hysterisk ut på den klassiska wristshotvinkeln men bra på person
Perfektion i mina ögonIdag kör vi helsvart 26K i solen
Har haft rätt många pannor (~30) genom åren. Tror inte jag haft någon bättre daily wearer Älskar denPerfektion i mina ögon
Tillbaks efter fuktskadan. Blev en komplett service som täcktes av garantin. Först testades mays-74 som kom medans den var iväg, men det rosa canvaset från @VanDusen åkte snabbt på, det är ju trots allt sommar.
690 är grym (fotona likaså)
Du skulle ha köpt en 1058 istället för 1313 kanske?690 är grym (fotona likaså)
Den har det jag saknar på min 1313, guldvisare och ecru-index/siffror.
Tycker det funkar fint med blå tavla.
Det blir inte mycket bättre än så.Då var det dags för panna igen. Länge varit sugen på att test 372 men inte vågat. Fick nu samlat mod och slog till. Denna ska slitas med hälsan!
Så jävla bra! Välkommen i 372-klubben. Bästa jag haft följt av 233 med dot-dial.Då var det dags för panna igen. Länge varit sugen på att test 372 men inte vågat. Fick nu samlat mod och slog till. Denna ska slitas med hälsan!
Shit vad härligt!Då var det dags för panna igen. Länge varit sugen på att test 372 men inte vågat. Fick nu samlat mod och slog till. Denna ska slitas med hälsan!
Kanon! Snyggt!Då var det dags för panna igen. Länge varit sugen på att test 372 men inte vågat. Fick nu samlat mod och slog till. Denna ska slitas med hälsan!
SnyggtDå var det dags för panna igen. Länge varit sugen på att test 372 men inte vågat. Fick nu samlat mod och slog till. Denna ska slitas med hälsan!
Hmm, fördelarna med 1058 jmf med 1313 är ecru och länk. Den blå sekundvisaren tycker jag blir lite off mot tavlan.Du skulle ha köpt en 1058 istället för 1313 kanske?