Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Nyinförskaffad?Pam 753
Tack Japp de stämmerSnyggt! Nyinförskaffad?
Från Luminor till Radiomir. Grattis. Hur känns det?Pam 753
Gratulerar!Tack Japp de stämmer
Stort grattis!Pam 753
Snyggt! Gratulerar.Pam 753
Från Luminor till Radiomir. Grattis. Hur känns det?
Gratulerar!
Stort grattis!
Stort tack alla för all värmeSnyggt! Gratulerar.
Klart du ska ha ett canvas, ett 26mm på den där.Stort tack alla för all värme
@mårt
Japp nu behöver jag inte gå o tänka på radiomir hur de skulle varit. De är den enda pannan jag har kvar nu.
Känslan är smidig, hur man nu kan kalla en 45 mm för det, men sitter otroligt bekvämt.
Känslan är ju lite mer dressig, funderar på ett Canvas också att varva med så man kan få fram lite tool look också.
Men kort och gott helnöjd. Får se hur länge de dröjer tills man siktar efter en luminor igen
Snyggt Nu blev jag riktigt sugen på en radiomir igen...Pam 753
GrattisPam 753
Tackar tackar Japp du hade väl en likadan innan 1084, kul med ombyteSnyggt Nu blev jag riktigt sugen på en radiomir igen...
Stort tackGrattis
Grymt, grattis!Pam 753
Det funkar okej det med.Nödlösning med 24 mm men vill se hur de ser ut
Tills vidareDet funkar okej det med.
Mörkt är coolt, actionhero känsla
Testar canvas här på min PAM000000, ev att jag byter till ett ljusare likt ovan för blev kanske lite mörkt med det gröna eller?
Kul grattis!Pam 753
Snygg!! Grattis!Pam 753
Grönt är skönt, gratulerar!Min nya pam 1386
Gratulerar!Min nya pam 1386
Stort grattisMin nya pam 1386