• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Börjar veckan med 26K

IMG_2917.jpeg

Från Luminor till Radiomir. Grattis. Hur känns det?

Stort tack alla för all värme 👍🙏
@mårt
Japp nu behöver jag inte gå o tänka på radiomir hur de skulle varit. De är den enda pannan jag har kvar nu.
Känslan är smidig, hur man nu kan kalla en 45 mm för det, men sitter otroligt bekvämt.
Känslan är ju lite mer dressig, funderar på ett Canvas också att varva med så man kan få fram lite tool look också.
Men kort och gott helnöjd. Får se hur länge de dröjer tills man siktar efter en luminor igen😂

Stort tack alla för all värme 👍🙏
@mårt
Japp nu behöver jag inte gå o tänka på radiomir hur de skulle varit. De är den enda pannan jag har kvar nu.
Känslan är smidig, hur man nu kan kalla en 45 mm för det, men sitter otroligt bekvämt.
Känslan är ju lite mer dressig, funderar på ett Canvas också att varva med så man kan få fram lite tool look också.
Men kort och gott helnöjd. Får se hur länge de dröjer tills man siktar efter en luminor igen😂
Klart du ska ha ett canvas, ett 26mm på den där. :)

Min 47mm Radiomir är också smidig, och då har den dessutom domat glas. De sitter bra de där.

Tillbaka
Topp