Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, grattis och välkommen!Skaffade min första Panerai idag. Jag har alltid gillat Luminor -lineupen, men de sedervanliga storlekarna har avskräckt mig en aning. Börjar försiktigt med en 40mm PAM00126 innan jag dyker ner i Paneraiträsket på riktigt
002A, riktigt finfika med panna
GrattisNyförvärvet! Min första Bettarini. Otroligt nöjd med denna 590.
Grattis!Nyförvärvet! Min första Bettarini. Otroligt nöjd med denna 590.
ja ny för mig super trevlig klocka!002A, riktigt fin
Ny för dig? eller kanske inte
Riktigt fin, grattisja ny för mig super trevlig klocka!
Grattis! Haft 590 och den var riktigt trevlig.Nyförvärvet! Min första Bettarini. Otroligt nöjd med denna 590.
Spännet är nog från @NorrlandEtt riktigt robust läder fr Oddface och ett oversized oversize-spänne fr ”någon” här på forumet. Gillar kombon
Samma här. Har knappt haft av den från handleden sedan jag fick hem denÄsch, bytte band så slänger upp en till. 372 får 100% handledstid numera. Stor, ja. Cool, ja.