Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för ref? Grymt snygg!Vi midsommrar vidare.
PAM00309Vad är det för ref? Grymt snygg!
Stort grattis! Samma ex?PAM372 var helt fantastisk, men kändes alltid snäppet för stor. Den fick tyvärr lämna, men vad gör det när man fick möjlighet att köpa tillbaks den här pärlan.
PAM233 med dot dial. Så sjukt nöjd, nu är allt frid och fröjd. Tack till @Thunell för en mycket trevlig affär.
Tack! Yes, fick med min bandsamling också.Stort grattis! Samma ex?
PAM372 var helt fantastisk, men kändes alltid snäppet för stor. Den fick tyvärr lämna, men vad gör det när man fick möjlighet att köpa tillbaks den här pärlan.
PAM233 med dot dial. Så sjukt nöjd, nu är allt frid och fröjd. Tack till @Thunell för en mycket trevlig affär.
Stort grattis till återköpetPAM372 var helt fantastisk, men kändes alltid snäppet för stor. Den fick tyvärr lämna, men vad gör det när man fick möjlighet att köpa tillbaks den här pärlan.
Oj oj. Du är verkligen i farten! Gratulerar!Då välkomnar jag 000G med öppen famn, så grymt nöjd
Gillar verkligen utstrålningen på just detta exet. Äntligen en 300m panna
Tack @Norrland för en mycket trevlig och trygg affär
Då välkomnar jag 000G med öppen famn, så grymt nöjd
Härligt, stort grattis till er båda!
Wohoa!!!
Gratulerar! Snyggt ex! Bara en submersible som fattas nu dåDå välkomnar jag 000G med öppen famn, så grymt nöjd
Grattis! Får mig att bli riktigt sugen på titan nu också!
Då välkomnar jag 000G med öppen famn, så grymt nöjd
Du får lära dig att hålla i grejernaDom passar er fint, själv blev man visst utan Bettarini då även 001 rök av bara farten
Stort grattis!Då välkomnar jag 000G med öppen famn, så grymt nöjd
Stort grattis!
Oj oj. Du är verkligen i farten! Gratulerar!
Och en zero är aldrig aldrig fel.
Härligt, stort grattis till er båda!
Känns som att det har varit mycket nyinkommet i den här forumssektionen senaste veckorna, kul att se
Tackat o bockar så sjukt nöjdGratulerar! Snyggt ex! Bara en submersible som fattas nu då
Grattis! Får mig att bli riktigt sugen på titan nu också!
NixDu får lära dig att hålla i grejerna
Du har ingen Panerai i guld btw?