Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt snyggtIdag kör vi limegrönt
GrattisSamlingen växer, nyinkommen 1392!
Grymt! GrattisSamlingen växer, nyinkommen 1392!
Grattis ännu ett nyförvärv i trådenSamlingen växer, nyinkommen 1392!
Kul, grattis!Samlingen växer, nyinkommen 1392!
Grattis!Samlingen växer, nyinkommen 1392!
Grattis!Samlingen växer, nyinkommen 1392!
Härligt!Samlingen växer, nyinkommen 1392!
Grattis
Grymt! Grattis
Grattis ännu ett nyförvärv i tråden
Grattis!
Grattis!
Härligt!
Det är drag i Paneristi Sweden nu
Tack alla!Kul, grattis!
Tack alla!
Min Panerai-resa började med en Quaranta som jag tyckte kändes väldigt biffig då, sen Submersible 42 och nu denna Luminor 42. Var inne i nya boutiquen och prövade några 44or, både med Bettarini-case, Luminor- och Submersible-case, samt Radiomir 45 mm, och alla kändes förvånansvärt rimliga i storlek... Kanske håller på att börja bli en fullfjädrad Paneristi snart
Hur tycker ni dessa sitter på min handled?
Grattis till nyförvärvet!Samlingen växer, nyinkommen 1392!
Inga konstigheter om du frågar mig. 44mm funkar också även om 42mm kanske känns bättre , Panerai ska ju bäras stort.Tack alla!
Min Panerai-resa började med en Quaranta som jag tyckte kändes väldigt biffig då, sen Submersible 42 och nu denna Luminor 42. Var inne i nya boutiquen och prövade några 44or, både med Bettarini-case, Luminor- och Submersible-case, samt Radiomir 45 mm, och alla kändes förvånansvärt rimliga i storlek... Kanske håller på att börja bli en fullfjädrad Paneristi snart
Hur tycker ni dessa sitter på min handled?