Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! Roligt med länk ocksåKöpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
Köpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
Kul, grattis!Köpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
Tack å Tack @Beaker jag är enormt nöjd.. ångrar bara att jag inte köpt tidigare.. så många missade årKul, grattis!
Stort grattis!Köpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
Tackar bästa köp på längeStort grattis!
Har man väl börjat så är risken hög att det blir fleraTackar bästa köp på länge
Stort grattis den där vill man se mer av hur ser spännet ut mmKöpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
Mycket bra! Grattis och välkommenKöpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
Tack för detMycket bra! Grattis och välkommen
Japp, håller med!Inga konstigheter om du frågar mig. 44mm funkar också även om 42mm kanske känns bättre , Panerai ska ju bäras stort.
Sen är det alltid svårt att bedöma utifrån wrist shots då det hänger på mycket annat, som längd, kroppsbyggnad etc.. (enligt mig)
Stort grattis!Köpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
Hahaha 2m och 100 kg. Då kan man köra 47mm även om man har 14cm runt handledenJapp, håller med!
Är näranog 2m och 100 kg men har (enligt mig) rätt tunn benstruktur, men känslan säger nog det mesta och det är att 44mm kan funka
kanske, men det lär vara en process att jobba sig upp till 47mm som inte går över en natt (för mig)Hahaha 2m och 100 kg. Då kan man köra 47mm även om man har 14cm runt handleden
Nej, posta på! Det är vad tråden är till förYes, du kan få bilder om du vill @hepanter vill inte kladda ner denna tråd utan vill ge utrymme för andra med nya bilder, men att skicka privat så kan jag inte bifoga bilder.. är "ny" på dethär att posta på klocksnack..
Härligt! Välkommen in i galenskapen!Köpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
Om de hade varit så hade jag varit avstängd för länge sen, folk har nog sett min gamla 1084 mer än en gång och zeron har ju dykt upp med ett antal ggr smt radiomir. Post på baraYes, du kan få bilder om du vill @hepanter vill inte kladda ner denna tråd utan vill ge utrymme för andra med nya bilder, men att skicka privat så kan jag inte bifoga bilder.. är "ny" på dethär att posta på klocksnack..
Snyggt, grattis!Köpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
Ok, kommer ngn bild. Ville bara inte stöta mig med ngn utifall det var strikt några regler som gällde.Om de hade varit så hade jag varit avstängd för länge sen, folk har nog sett min gamla 1084 mer än en gång och zeron har ju dykt upp med ett antal ggr smt radiomir. Post på bara
TackSnyggt, grattis!
Tack, Rejält maffig länkOk, kommer ngn bild. Ville bara inte stöta mig med ngn utifall det var strikt några regler som gällde.
Satt just på flyget å höll på att bolla med klocka, kaffe å vin samtidigt.. ber om ursäkt för knepiga bilder
Vi, eller åtminstone jag, är petig med folk som trillar in med dåligt uppförande mot andra. Att posta massa Panerai-bilder i en tråd som heter Visa din Panerai känns som högst rimligt beteende. Kör på. Och grattis.Ok, kommer ngn bild. Ville bara inte stöta mig med ngn utifall det var strikt några regler som gällde.
Satt just på flyget å höll på att bolla med klocka, kaffe å vin samtidigt.. ber om ursäkt för knepiga bilder
True! Tack för detVi, eller åtminstone jag, är petig med folk som trillar in med dåligt uppförande mot andra. Att posta massa Panerai-bilder i en tråd som heter Visa din Panerai känns som högst rimligt beteende. Kör på. Och grattis.
Med det sagt, så har vi även andra trådar i den här delen av forumet, exempelvis Den Allmänna Paneraitråden, där det kan vara värt att posta saker som kan diskuteras. Även en paketöppningstråd, etc. But, this is fine.True! Tack för det