• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Fortsätter även denna vecka med ett limegrönt Horus-band som matchar lume och infuserar en välbehövlig dos färg dessa molniga dagar

IMG_3433.png

Köpt min första Panerai, pam00329 från Krons idag.
20230703_134556.jpg

Grattis, coolt val!

Själv drog man en sväng in till nya boutiquen och inhandlade lite poolklädsel till 914.
IMG_0189.jpeg

Passade även på att testa nya radiomir. Tycker borstningen på boetten var betydligt snyggare i verkligheten än vad jag sett på bild. Blev lite småsugen får jag erkänna.

IMG_0188.jpeg

Senast ändrad:
Inga konstigheter om du frågar mig. 44mm funkar också även om 42mm kanske känns bättre , Panerai ska ju bäras stort.

Sen är det alltid svårt att bedöma utifrån wrist shots då det hänger på mycket annat, som längd, kroppsbyggnad etc.. (enligt mig)
Japp, håller med!

Är näranog 2m och 100 kg men har (enligt mig) rätt tunn benstruktur, men känslan säger nog det mesta och det är att 44mm kan funka :D

Yes, du kan få bilder om du vill @hepanter vill inte kladda ner denna tråd utan vill ge utrymme för andra med nya bilder, men att skicka privat så kan jag inte bifoga bilder.. är "ny" på dethär att posta på klocksnack..

Yes, du kan få bilder om du vill @hepanter vill inte kladda ner denna tråd utan vill ge utrymme för andra med nya bilder, men att skicka privat så kan jag inte bifoga bilder.. är "ny" på dethär att posta på klocksnack..
Om de hade varit så hade jag varit avstängd för länge sen, folk har nog sett min gamla 1084 mer än en gång😬 och zeron har ju dykt upp med ett antal ggr smt radiomir. Post på bara 😀

Om de hade varit så hade jag varit avstängd för länge sen, folk har nog sett min gamla 1084 mer än en gång😬 och zeron har ju dykt upp med ett antal ggr smt radiomir. Post på bara 😀
Ok, kommer ngn bild. Ville bara inte stöta mig med ngn utifall det var strikt några regler som gällde.
20230703_180003.jpg
20230703_175825.jpg

Satt just på flyget å höll på att bolla med klocka, kaffe å vin samtidigt.. ber om ursäkt för knepiga bilder 😄

Bilagor

• 20230703_175955.jpg
    20230703_175955.jpg
    776.6 KB · Visningar: 3
Ok, kommer ngn bild. Ville bara inte stöta mig med ngn utifall det var strikt några regler som gällde.
20230703_180003.jpg
20230703_175825.jpg

Satt just på flyget å höll på att bolla med klocka, kaffe å vin samtidigt.. ber om ursäkt för knepiga bilder 😄
Vi, eller åtminstone jag, är petig med folk som trillar in med dåligt uppförande mot andra. Att posta massa Panerai-bilder i en tråd som heter Visa din Panerai känns som högst rimligt beteende. :) Kör på. Och grattis.

Tillbaka
Topp