GrattisNyförvärvet. Supernöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisNyförvärvet. Supernöjd
Stort grattis! Riktigt lyckad referens.Nyförvärvet. Supernöjd
Grattis!Nyförvärvet. Supernöjd
Tack! Det tycker jag med. Har trånat efter 914 länge.Stort grattis! Riktigt lyckad referens.
Körde du även med knuttegängsvästen?Tog H-Dn (elmopeden) för att åka på HA träff (åka och handla i Hötorgshallen på frugans order). Living on the wild (lame) side! Nautilusen (Panerai 24/A) på handleden
Självklart (inte)Körde du även med knuttegängsvästen?
Älskar detta gummiband å självklart klockan medFick bli pannan idag med.
Jag kan inte identifiera en bmw från insidan, vad kör du för någon modell?Längesen denna pärla fick komma ut! Påväg mot Köpenhamn för lite historisk racing
M2,M3 eller M4 !?!????? they all look the sameJag kan inte identifiera en bmw från insidan, vad kör du för någon modell?
Ja, det är en M. Har M2 den nya skärmen? Annars M3 eller M4. Kan väl lika gärna fråga då?M2,M3 eller M4 !?!????? they all look the same
Ny m2(G87) har nya skärmenJa, det är en M. Har M2 den nya skärmen? Annars M3 eller M4. Kan väl lika gärna fråga då?
Sedär. Tack. Skitstövel. ;-)Ny m2(G87) har nya skärmen
Np fuckfaceSedär. Tack. Skitstövel. ;-)
Jag har fler frågor, men låt oss inte gå mer off topic
Detta är en nya M2an, hämtade den för 2 veckor sedan, mycket nöjd!!Jag kan inte identifiera en bmw från insidan, vad kör du för någon modell?
Fler frågar är varm välkomna i pm för att inte gå från ämnet i trådenSedär. Tack. Skitstövel. ;-)
Jag har fler frågor, men låt oss inte gå mer off topic
Väldigt snygg!Semester
Pam26Väldigt snygg!
Vad heter den referensen?