Jan Andersson
Basic
Beer o'clock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har jag för ovanlighetens skull tagit några helt okej foton på mina pannor på sistone jämfört med förr, så nu är det dags att återgå till det normala - potatiskvalitet. Vad sägs om den här skapelsen? Man ser kronskyddet i alla fall, annars kan det vara vilken modell som helst.
Medelhavet börjar synas på 1074an
Bästa patinan så jue!
Verkligen! Fort går det med.
Det var en ansenlig samling. Heja heja.En liten uppdatering, en samlingsbild får det bli. Har ju inte hunnit med i svängarna, har passerat en Radiomir och en Duo oxå.
Otroligt fin samling, några av dom är bekantaEn liten uppdatering, en samlingsbild får det bli. Har ju inte hunnit med i svängarna, har passerat en Radiomir och en Duo oxå.
Grym samling det därEn liten uppdatering, en samlingsbild får det bli. Har ju inte hunnit med i svängarna, har passerat en Radiomir och en Duo oxå.
Hatten av!En liten uppdatering, en samlingsbild får det bli. Har ju inte hunnit med i svängarna, har passerat en Radiomir och en Duo oxå.
Det där är klart mindre än 26k under vatten men samtidigt mer än 26k.26K under vatten
rejält mycket mer grönmögel än vad som dykt upp på min efter 1-2 år hemma i SverigeDet ärgar på.
rejält mycket mer grönmögel än vad som dykt upp på min efter 1-2 år hemma i Sverige
Det borde man egentligen göra oftare, onödigt att bra klockor ska ligga i lådan. Ett plus också att behovet av en GMT försvinnerKör dubbelpipigt idag för att varför inte...
Svårt att fota själv samtidigt bara.
Det borde man egentligen göra oftare, onödigt att bra klockor ska ligga i lådan. Ett plus också att behovet av en GMT försvinner
Ja tyvärrdubbel-rånrisk