• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

H21

Omega
2-Faktor
Efter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
112 blev det och ett @VanDusen band åkte på 😊
IMG_20230825_172428.jpg
Riktigt grym!! Stort grattis🤩
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Stort grattis va kul de blev ett köp😍
Ja det var verkligen dags 😊
Tyvärr blev det en kortvarig bekantskap. Kronan ville inte riktigt och gentleman som han är @TheSpeedyShutter så tog han tillbaka den utan några som helst tveksamheter. Verkligen tacksam att det var honom jag köpte den av 😊

Så nu går jakten vidare så om någon har något kul som kan tänkas lämna så har ni en potentiell köpare här 👋🏻😊
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Ja det var verkligen dags 😊
Tyvärr blev det en kortvarig bekantskap. Kronan ville inte riktigt och gentleman som han är @TheSpeedyShutter så tog han tillbaka den utan några som helst tveksamheter. Verkligen tacksam att det var honom jag köpte den av 😊

Så nu går jakten vidare så om någon har något kul som kan tänkas lämna så har ni en potentiell köpare här 👋🏻😊
En 217 eller 001 kan jag ev. erbjuda om intresse skulle finnas. 😃
 

Ådi

Cartier
2-Faktor
Funkar fan bra på 24an?

Jodå, fast det känns mest som nostalgi för min del.
Om nån vill byta till sig det mot nåt annat kul strap så hojta! Letar lite efter ett 24mm i natur/tan eller varför inte ett canvas…?
Annars lär det nog dyka upp när det är dags för BCF-auktion igen, som jag har sett att ni har ibland.
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Tackar! Det är jag som lasergraverat det :cigar: går även att göras på borstat och pvd. Bara hojta till om du är intresserad. Just nu har jag endast 24 mm spännen inne. Möjligen något borstat 22 också
Tack så mycket, du kommer absolut att höra från mig! 👍😃

Jodå, fast det känns mest som nostalgi för min del.
Om nån vill byta till sig det mot nåt annat kul strap så hojta! Letar lite efter ett 24mm i natur/tan eller varför inte ett canvas…?
Annars lär det nog dyka upp när det är dags för BCF-auktion igen, som jag har sett att ni har ibland.
Riktigt coolt band, jag diggar det. Tyvärr har jag ju tjocka handleder (21 cm) så inget brukar ju passa utan får specialbeställa allt.
 
Topp