Riktigt grym!! Stort grattisEfter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
112 blev det och ett @VanDusen band åkte på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt grym!! Stort grattisEfter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
112 blev det och ett @VanDusen band åkte på
Stort grattis va kul de blev ett köp
Ja det var verkligen dagsStort grattis
En 217 eller 001 kan jag ev. erbjuda om intresse skulle finnas.Ja det var verkligen dags
Tyvärr blev det en kortvarig bekantskap. Kronan ville inte riktigt och gentleman som han är @TheSpeedyShutter så tog han tillbaka den utan några som helst tveksamheter. Verkligen tacksam att det var honom jag köpte den av
Så nu går jakten vidare så om någon har något kul som kan tänkas lämna så har ni en potentiell köpare här
Riktigt snyggt!
Tackar! Det är jag som lasergraverat det går även att göras på borstat och pvd. Bara hojta till om du är intresserad. Just nu har jag endast 24 mm spännen inne. Möjligen något borstat 22 ocksåRiktigt snyggt!
Var kan man köpa det där spännet?
Kul att se det finns några kvar i omlopp här är en bild på mina har fortfarande kvar det svarta o vita.Rotade lite i lådorna och hittade denna relik: Strapmasters Spartacus. Det hottaste av det hotta för 20 år sen
Funkar fan bra på 24an?Rotade lite i lådorna och hittade denna relik: Strapmasters Spartacus. Det hottaste av det hotta för 20 år sen
Funkar fan bra på 24an?
Tack så mycket, du kommer absolut att höra från mig!Tackar! Det är jag som lasergraverat det går även att göras på borstat och pvd. Bara hojta till om du är intresserad. Just nu har jag endast 24 mm spännen inne. Möjligen något borstat 22 också
Riktigt coolt band, jag diggar det. Tyvärr har jag ju tjocka handleder (21 cm) så inget brukar ju passa utan får specialbeställa allt.Jodå, fast det känns mest som nostalgi för min del.
Om nån vill byta till sig det mot nåt annat kul strap så hojta! Letar lite efter ett 24mm i natur/tan eller varför inte ett canvas…?
Annars lär det nog dyka upp när det är dags för BCF-auktion igen, som jag har sett att ni har ibland.
PAM 341 borde passa...Tack så mycket, du kommer absolut att höra från mig!
Riktigt coolt band, jag diggar det. Tyvärr har jag ju tjocka handleder (21 cm) så inget brukar ju passa utan får specialbeställa allt.
Den är riktigt maffig !PAM 341 borde passa...
Ha ha, ja, den räcker ju till mer än väl.PAM 341 borde passa...
Grymt bra, grattisEfter lite tillfällig sinnesförvirring så är man åter tillbaka i tråden
176, är sjukt nöjd
Fasen en matt titanpanna med sandwich va nog de jag behövde
Tack så mycketGrymt bra, grattis
Jag måste ju vara on brand, annars kanske folk tror att jag är @azcii helt plötsligt. Och hur 17 skulle det se ut, va?Lite potatisvarning, men 2x panerai väger upp <3
Det som slår mig är ju att du ändå fotar med någon version av iphone pro. Hur är det då möjligt att du får sån dålig kvalitet på bilderna?
Köpt på wish ?Det som slår mig är ju att du ändå fotar med någon version av iphone pro. Hur är det då möjligt att du får sån dålig kvalitet på bilderna?
Personlig förmåga?Det som slår mig är ju att du ändå fotar med någon version av iphone pro. Hur är det då möjligt att du får sån dålig kvalitet på bilderna?
Bra att vettet åter infunnit sig; snyggt!Efter lite tillfällig sinnesförvirring så är man åter tillbaka i tråden
176, är sjukt nöjd
Fasen en matt titanpanna med sandwich va nog de jag behövde
Tack vettet kommer och gårBra att vettet åter infunnit sig; snyggt!
Nej. Jag kör bara legit. Det är skit bakom spakarna bara. PEBKAC.Köpt på wish ?