Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får sluta ligga runt så mycket, kompis!Tillbaka till att skjuta barnvagn igen!
Ligger bara fyrkantigt!Du får sluta ligga runt så mycket, kompis!
Ser hårt ut!Trädgårdsarbete
Bra där! GrattisEfter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
112 blev det och ett @VanDusen band åkte på
Snyggt! Grattis!Efter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
Snyggt! Stort grattis!Efter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
Stort grattis!Efter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
Mycket bra!!!Efter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
Den är fan lite extra snygg när man inte ser sekundvisaren Personlig åsikt!Japp 682
Stort grattis! KlassikerEfter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
Tänkte jag inte ens på men du har en poäng! Bara att montera av denDen är fan lite extra snygg när man inte ser sekundvisaren Personlig åsikt!
Älskar just denna typ av canvas på 372an. Passar till det mesta och tål lagom mängder vattenTror det får bli ett bandbyte och en ”Sommardrink”
Stort grattis va kul de blev ett köpEfter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.
Stort grattisEfter att ha lurkat i tråden ett tag så var det dags för min första panna.