• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Är med blandade känslor jag skriver detta inlägg.
Å ena sidan älskar jag klockan.
MEN den är för stor för mig. Har försökt under en veckas tid att verkligen bo in mig med klockan.
Detta är ett verkligt "Det är inte dig, det är mig det är fel på". Jag kommer inte överens med storleken tyvärr.
Lutar åt att den får gå på försäljning, alt att något byte kan vara intressant.
PAM 217, en otrolig skönhet, men tyvärr inte för mig.

IMG-1154.jpg
 
Är med blandade känslor jag skriver detta inlägg.
Å ena sidan älskar jag klockan.
MEN den är för stor för mig. Har försökt under en veckas tid att verkligen bo in mig med klockan.
Detta är ett verkligt "Det är inte dig, det är mig det är fel på". Jag kommer inte överens med storleken tyvärr.
Lutar åt att den får gå på försäljning, alt att något byte kan vara intressant.
PAM 217, en otrolig skönhet, men tyvärr inte för mig.

IMG-1154.jpg
De är inte så små de där, nej. Men ... ditt armband ser för tanigt ut för den klockan. Har du provat något tjockare?
 
Är med blandade känslor jag skriver detta inlägg.
Å ena sidan älskar jag klockan.
MEN den är för stor för mig. Har försökt under en veckas tid att verkligen bo in mig med klockan.
Detta är ett verkligt "Det är inte dig, det är mig det är fel på". Jag kommer inte överens med storleken tyvärr.
Lutar åt att den får gå på försäljning, alt att något byte kan vara intressant.
PAM 217, en otrolig skönhet, men tyvärr inte för mig.

IMG-1154.jpg
Åh, vad tråkigt. Synd du inte klickar med klockan. Den är ju så grymt cool på alla sätt men förstår dig helt. Den är stor och känns det inte rätt så är det ju så. Lycka till i jakten på den rätta! 👍🏻😃
 
Tillbaka
Topp