Riktigt snygg kombination!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är fint vid Gevsjön!
Fantastiskt, och +27Det är fint vid Gevsjön!
Den där är fin som sagt men som du skriver man blir aldrig nöjd oavsett va man än harÄr lite i valet i valet och kvalet kring att lägga ut denna på K&S… Den är riktigt bra, men något i mig saknar ändå en sekundvisare
Det spelar tydligen ingen roll vad man har, man hittar ändå alltid någon anledning till att man måste byta
Haha, exakt! Man blir aldrig nöjd, men jag brukar försöka inbilla mig att ”denna gången har jag skaffat mig en keeper”Den där är fin som sagt men som du skriver man blir aldrig nöjd oavsett va man än har
Kul att rotera och byta
Lite tidigt kan jag tycka. Här njuter vi av höstenIdag kom vintern tydligen, 40cm med snö. Snökaos enligt tidningarna.
Ser ut som haj!Precis trycktestad till 30 ATM
ready to go
009 in idag klädd på ett @oddface ammoläder för de rätta stuket
Är ett målat ammoläderSer ut som haj!
älskar bandet !
1229 på bebisblått boutique bummi ... ehm, gummi ... för det är väl sommar än?
Tack Fredrik. Jag skulle tro att det var en av de lättaste försäljningarna som @Sch0nning har gjort. Det gick oerhört fort från att jag såg det till beslut.älskar bandet !
Känner inte igen @mårt
Jag har sommar där jag är och kör gummi +28 och +26 i havet…