Jag har ägt den kanonfin klockaTror @Samson32 (?) ägt denna och studsat lite fram och tillbaka. Kanonklocka och jag gillar personligen svart keramisk ring och blåa detaljer på tavlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ägt den kanonfin klockaTror @Samson32 (?) ägt denna och studsat lite fram och tillbaka. Kanonklocka och jag gillar personligen svart keramisk ring och blåa detaljer på tavlan.
Första pannan har anlänt !! Två år av att bryta ner tanken på att placera en 47mm monster på mina 16,5cm handleder men jävlar vad nöjd !
SnyggtFörsta pannan har anlänt !! Två år av att bryta ner tanken på att placera en 47mm monster på mina 16,5cm handleder men jävlar vad nöjd !
Gött!! 47 mm är det enda rätta , stort grattis!!Första pannan har anlänt !! Två år av att bryta ner tanken på att placera en 47mm monster på mina 16,5cm handleder men jävlar vad nöjd !
Möjligen hängd för att vi vill ha den där klockan i arv av dig. Snyggt jobbat. Vi kräver MÅNGA fler bilder och videos.En liten förhandstitt, jag har inte fått hem den ännu
Nu blir man väl både hängd och idiotförklarad av puristerna men så får det vara
Jag älskart!
Du är snäll du att du gillar olika visste jag redanMöjligen hängd för att vi vill ha den där klockan i arv av dig. Snyggt jobbat. Vi kräver MÅNGA fler bilder och videos.
Wait, vilka vi? Jag är inte en purist, uppenbarligen.
Coolt! Vad är det vi tittar på? En moddad 112 med plexi? Ser kanon utEn liten förhandstitt, jag har inte fått hem den ännu
Nu blir man väl både hängd och idiotförklarad av puristerna men så får det vara
Jag älskart!
Tack! Exakt det är det vi tittar påCoolt! Vad är det vi tittar på? En moddad 112 med plexi? Ser kanon ut
Check. Var sourcade du ett passande plexi? Jag vill också göra en sån här mod juDu är snäll du att du gillar olika visste jag redan
Bilder och filmer kommer men det blir nog inte före helgen tyvärr
Oooh, jag googlade ett mått jag hittade någonstans att 112 skulle ha, fick fram någon konstig översättning som det tydligen kallas på fackspråk.Check. Var sourcade du ett passande plexi? Jag vill också göra en sån här mod ju