1226
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi behöver lite mer från sidan, typ 180/360 bilder liksomBild nummer två Nu blir det nog ta mig fasen en liten bandbytarorgie på det här!
Nått sånt här typ?Vi behöver lite mer från sidan, typ 180/360 bilder liksom
Här får du extra!
Snyggt! Grattis!Efter att varit borta igen allt för länge är jag tillbaks med en 1385
Ska bli kul att få uppleva denna Panna.
Har tidigare testat: 560, 372 plexi och 422
Alltid varit nyfiken på en 45mm Radiomir.
Fattar vad du menar. Har du testat att slänga på ett nättare spänne?24-24 är verkligen inte min grej men eftersom det funkar på canvas så kände att jag behövde testa ett läder ändå och det här var kul!
Men nej, inte min grej!
Grattis. Gött fin!Efter att varit borta igen allt för länge är jag tillbaks med en 1385
Ska bli kul att få uppleva denna Panna.
Har tidigare testat: 560, 372 plexi och 422
Alltid varit nyfiken på en 45mm Radiomir.
Jag fullkomligt älskar 24/24. Bland annat det som gör att det är svårt att växla till mina andra klockor. Särskilt när det blir 20/18, det känns nästan lite obehagligt smalt på nåt sätt.24-24 är verkligen inte min grej men eftersom det funkar på canvas så kände att jag behövde testa ett läder ändå och det här var kul!
Men nej, inte min grej!
Dåligt med det i lådan tyvärr.Fattar vad du menar. Har du testat att slänga på ett nättare spänne?