Tänkte att jag skulle testa på det här med 1950 för en gångs skull! PAM1312 to the rescue!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Grattis! Jag gillar denTänkte att jag skulle testa på det här med 1950 för en gångs skull! PAM1312 to the rescue!
Har hört att den är ganska poppis så det blir säkert bra!Tänkte att jag skulle testa på det här med 1950 för en gångs skull! PAM1312 to the rescue!
Oslagbar!PAM 372
En vacker dag ska jag lyckas byta bort min mot en sån där!Oslagbar!
Det höll inte länge!Tänkte att jag skulle testa på det här med 1950 för en gångs skull! PAM1312 to the rescue!
Nä. Det är en korrekt observation. Vill du ha den??Det höll inte länge!
Har nått som kanske faller dig i smaken:Ser ut som det kan skapas lite utrymme för nått nytt här under kvällen. Om nån går i säljtankar är det bara slira in i DM!
Hänger inte med alls i svängarna men nyservad 112 med plexi kan hänga löstSer ut som det kan skapas lite utrymme för nått nytt här under kvällen. Om nån går i säljtankar är det bara slira in i DM!
Måste erkänna att jag fnissade lite åt det svaret!Har nått som kanske faller dig i smaken:
Du blev med en till, det hade jag missat! GrattisSommarväder i Stockholm, vad passar väl bättre än en vit panna och linneskjorta?