• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

mikael85

Omega
2-Faktor
FE53D9D8-B906-42EC-81F3-02B9984D128A.jpeg
Jäklar va fin! Jag har börjat kika lite efter en svart panna efter att ha lånat en polares för några år sedan. Den satte sig i huvudet och växte… Vad är det för ref?
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Här är någon som fotat en jämförelsebild. Verkligen en intressant färgton. Jag undrar vad de siktade på.
1721370010680.png
Det går inte att få rätt färgton när man lägger ut en bild på en sån här knepig färg färgen på bilden du la ut är alldeles för ljus mot verkligheten olika skärmar olika färg.
Enligt vad jag hört kommer bandet att följa med Navy Seals mod nu ??????
Panerai beskriver färgen Beige
 
Senast ändrad:

kmg

Patek
2-Faktor
Här är någon som fotat en jämförelsebild. Verkligen en intressant färgton. Jag undrar vad de siktade på.
1721370010680.png
Som skrivs ovan kan man inte jämföra färger på det sättet. Att lägga en beige färg mot en vit, som aldrig kommer mötas efter att de fotats blir missvisande.
Med det sagt borde väl du vara glad att du fått ett ecru-gummi :)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Som skrivs ovan kan man inte jämföra färger på det sättet. Att lägga en beige färg mot en vit, som aldrig kommer mötas efter att de fotats blir missvisande.
Med det sagt borde väl du vara glad att du fått ett ecru-gummi :)
Gnäll gnäll gnäll.... :)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag gjorde ingen fotoredigering av den här alls, utan fotograferade mitt ute i skogen och postade direkt utan filter. Ibland lyckas jag. Det är först nu när jag kom hem och tittade på fotot på stor skärm som jag inser att jag kanske inte behöver fotoredigering as per se, men att tvätta av glaset före kunde ha varit en god idé. Två fläckar vid klockan 5. :)
 
Topp