Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisKlurat på 42 mm pannor ett par år nu. Men Tudors, Seikos och Omegor har kommit mellan. Men nu är den här
Snyggt! Grattis!Klurat på 42 mm pannor ett par år nu. Men Tudors, Seikos och Omegor har kommit mellan. Men nu är den här
Grattis. Du som knep den som såldes häromveckan?Klurat på 42 mm pannor ett par år nu. Men Tudors, Seikos och Omegor har kommit mellan. Men nu är den här
Kan inte se mig mätt på denPå temat perfekta sommarklockan
TackarSnyggt! Grattis!
Japp!Grattis. Du som knep den som såldes häromveckan?
Missade den och är själv sugen på en sedan några år tillbaka… Ser framemot fler bilder och reflektioner
Bra val! Grattis!För första gången bestämde jag mig för att inte impulsköpa utan tänka igenom vad jag faktiskt vill ha. Planerar en flytt till Bali nästa år vilket fått mig att lugna mig på klockfronten, banta samlingen osv. Kommer ta med mig två eller max tre klockor och sen länge bestämt att min dagliga ska vara en panna på gummi.
Bettarini var en självklarhet, likaså målad tavla. Macka blir inte tooligt nog för vad jag är ute efter. Främst pendlat mellan zero, 111, 112, 510, 560, 1084/86. Haft sekund på alla pannor jag ägt utom 753, vilken fick mig att inse hur mycket jag gillar base. Symmetrin och den behagliga mängden text på tavlan är svårslagen för mig. Tyckte dom nyare blir lite dyra för vad man får (snapback osv) så valet föll på 560 och kan inte vara mer nöjd!
Enormt rätt för en daily wearer. Målad tavla på bettarini är bäst.För första gången bestämde jag mig för att inte impulsköpa utan tänka igenom vad jag faktiskt vill ha. Planerar en flytt till Bali nästa år vilket fått mig att lugna mig på klockfronten, banta samlingen osv. Kommer ta med mig två eller max tre klockor och sen länge bestämt att min dagliga ska vara en panna på gummi.
Bettarini var en självklarhet, likaså målad tavla. Macka blir inte tooligt nog för vad jag är ute efter. Främst pendlat mellan zero, 111, 112, 510, 560, 1084/86. Haft sekund på alla pannor jag ägt utom 753, vilken fick mig att inse hur mycket jag gillar base. Symmetrin och den behagliga mängden text på tavlan är svårslagen för mig. Tyckte dom nyare blir lite dyra för vad man får (snapback osv) så valet föll på 560 och kan inte vara mer nöjd!
Bra val! Grattis!
Enormt rätt för en daily wearer. Målad tavla på bettarini är bäst.
Mkt bra valFör första gången bestämde jag mig för att inte impulsköpa utan tänka igenom vad jag faktiskt vill ha. Planerar en flytt till Bali nästa år vilket fått mig att lugna mig på klockfronten, banta samlingen osv. Kommer ta med mig två eller max tre klockor och sen länge bestämt att min dagliga ska vara en panna på gummi.
Så är det. Jag skiftade runt mycket ett tag men nu har jag lugnar ner mig.Tack! Skönt att få lite bekräftelse.. Hade jag varit lika tålmodig inför alla köp hade ekonomin sett betydligt bättre ut än den gör idag, och hade förmodligen haft fler keepers. Man lär sig!
Min numera sålda 424.
Grym men tyvärr lite för stor för mig.
00753 perfekta sommar klockan
På temat perfekta sommarklockan
Alla dessa vackra Ni gör det inte lätt för mig!
Bra valFör första gången bestämde jag mig för att inte impulsköpa utan tänka igenom vad jag faktiskt vill ha. Planerar en flytt till Bali nästa år vilket fått mig att lugna mig på klockfronten, banta samlingen osv. Kommer ta med mig två eller max tre klockor och sen länge bestämt att min dagliga ska vara en panna på gummi.
Det finns bara ett sätt att hantera det på ..Alla dessa vackra Ni gör det inte lätt för mig!