GrattisDå va man på biblioteksgatan idag och köpte min första panerai. PAMO1383
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisDå va man på biblioteksgatan idag och köpte min första panerai. PAMO1383
Efterfrågan en handflate-bild eller något där man faktiskt ser bandet Tvivlar inte på att det är kalasfint!
Efterfrågan en handflate-bild eller något där man faktiskt ser bandet Tvivlar inte på att det är kalasfint!
Bästa . Grattis!Letade initialt efter en 510 men vart en 590 ist, inget dåligt alternativ det heller
Stort grattis till en finfin panna!Letade initialt efter en 510 men vart en 590 ist, inget dåligt alternativ det heller
En sk fullträff1385 på band från @oddface
1385 på band från @oddface
Härligt, grattis!Letade initialt efter en 510 men vart en 590 ist, inget dåligt alternativ det heller
- Den där är verkligen tjusig
Det sitter med baksidan fram, tar jag som en komplimang men andra sidan är snyggareSmygprovar höstlädret från Oddface.
Såg det idag också. Nu ser stygnen lite proffsigare utDet sitter med baksidan fram, tar jag som en komplimang men andra sidan är snyggare