Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha, inte riktigt alla men det har blivit många… nyfikenheten att testa nytt har avtagit rejält och ffa så är det inget som släppts dom sista åren som jag gått igång på.Är det bara jag som uppfattar det så eller har du varit igenom alla pannor nu och är tillbaka på basutbudet där de flesta startar? Back to the classics, typ (som förövrigt är något av de bästa Panerai erbjuder oavsett prisklass)
På Mykonos?
Åker det till Aten på söndag.Yes
Hemma i Sverige nu
Blev inte helt övertygad av den staden.Åker det till Aten på söndag.
Det är en del av charmen. Vi har en lägenhet där och trivs bra. Öarna är trevliga på sommaren men mindre roliga sen höst/vinter/tidig vår dvs dom tiderna vi vill fly Sverige.Blev inte helt övertygad av den staden.
Halva är i ruiner eller nerklottrad
061:an får sällskap av familjens nyaste medlem Atlas. 24 år gammal resp. snart 9 veckor; viss åldersskillnad
Får man fråga var du köpt bandet?590 på haj. Nytt på väg in så kanske att denna får några veckors välbehövlig vila.
Jag har köpt det begagnat men kommer från Oleg StepenkoFår man fråga var du köpt bandet?