Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är bra den. 1392 eller 2392 (version 1) eller 722 (utan sin länk) gissar jag.desk divern
Tack. En 1392 från 2019. Verkligen härliga proportioner.Den är bra den. 1392 eller 2392 (version 1) eller 722 (utan sin länk) gissar jag.
Stämmer!
Känner igen det. Smällar man får ta som Panerista tänker jag. Ibland låter jag vänster manschett vara uppknäppt bara så att klockan ska kunna glida under.Visst, det finns kanske någon nackdel med höga 47mm klockor. Få skjortor som funkar snyggt.
När du beställer skjortan hos skräddaren så ber du bara om en större manschett på den ärmen. Be dom göra ett extra knapphål och sätta en extra knapp så att du kan använda den även med liten, eller utan klocka.Visst, det finns kanske någon nackdel med höga 47mm klockor. Få skjortor som funkar snyggt.
682:an med luna rossa band
Avyttra ej!!! Jag köpte det via Krons som tog hem det från PaneraiJag som precis bestämt mig för att avyttra min 682...... Vad fick du tag på bandet?
Sjukt snygg kombo.Avyttra ej!!! Jag köpte det via Krons som tog hem det från Panerai
Magisk. Gillar den nog mer än 372. 44mm känns så perfekt.Tavlan i dagsljus är magisk!